درباره ملک آموز | پایگاه آموزش مشاور املاک

درباره ملک آموز

ملک آموز

 

 

پایگاه آموزشی ملک آموز اولین آموزشگاه تجربی مشاور املاک از سال ۱۳۸۹ با بیش از ۱۱ هزار کارآموز برگزار کننده دوره های آموزشی فنی و حرفه ای مشاور املاک.

ملک آموز با هدف علمی کردن معاملات املاک در ایران با ایده دلالی نوین املاک توسط آقای مهندس افشین فرهنگ تاسیس شد.ما هم اینک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه آموزش به مشاورین و مدیران املاک دارای آرشیوی غنی از آموزشهای تخصصی در مورد تمامی موضوعات مرتبط با بازار املاک هستیم.

اکنون که نعمتهای خداوندی شامل حال ما گردیده است ، با توکل به خداوند بی همتا و ایمان بسیار قوی به راهی که خداوند پیش پای ما گذاشته است قدم گذاشته و با نهایت سعی و تلاش می خواهیم صنف مشاورین املاک را در جامعه ایرانی بسوی پیشرفت حرکت دهیم و بتوانیم روزی را در ایران ببینیم که تمامی اعضای این صنف دارای تحصیلات و تمرکز و نوآوری باشند. انشاالله روزی را ببینیم که دیگر کسی در مورد شغل ما  در جامعه نگاه منفی نداشته باشد و همگان بدانند اگر درآمد داریم و زودتر از بقیه مشاغل پیشرفت می کنیم،به جهت زحمات و سختی و مسئولیت سنگین حقوقی کار ماست.

ملک آموز تاسیس شد تا ثابت کند شغل ما نیاز به تخصص دارد هر کسی نمی تواند در این شغل کسب درآمد کند.ملک آموز تاسیس شد تا ثابت کند دیگر دوره ای که میشد با روش های سنتی نتیجه گرفت گذشته است و اکنون کسانی که بصورت نوین کار مشاوره را انجام می دهند به نتیجه خواهند رسید در غیر اینصورت باید در وضعیت خود درجا زده و همیشه بازار را مقصر عدم کسب درآمد خود  بدانند.

 

ملک آموز مبتکر دلالی نوین

دلالی نوین روشی است که بر اساس تجربه فردی بزرگان رشته املاک و نتیجه ی  سالها تجربه و سالها مطالعه در زمینه املاک و بررسی ۱۰۰ کشور از لحاظ تراکم معاملات ملکی و تکنیک و روش فعالیت آنها جهت انجام معاملات و مطالعه روی شرکت های بزرگ املاک و مستغلات که در زمینه دلالی حرفی برای گفتن دارند و مصاحبه از سازنده ها و مشتریانی که بطور دائم با مشاور املاک سر و کار دارند ، بوجود آمده است.

این روش در سال ۱۳۸۹ کلید خورد و توسط مدیر سایت ملک آموز طی این سالها تکمیل گردید و هم اکنون مدتی است که این روش در چندین املاک بزرگ ایران در حال اجراست.