پکیج آموزش املاک % پکیج آموزشی املاک % پکیج آموزش مشاوراملاک % پکیج مشاوراملاک

پکیج آموزش املاک

پکیج آموزش رایگان املاک

اگر قصد تهیه پکیج آموزش املاک را دارید یا برای یادگیری الفبای مشاور املاک تصمیم به تهیه پکیج آموزشی املاک گرفتید قبل از هر اقدامی این مطلب را با عنوان راهنمای پکیج مشاور املاک حتما بخوانید. راهنمای خرید بسته آموزشی املاک ، دوره آموزش املاک ، پکیج آموزش مشاور املاک ، pdf آموزش مشاور املاک

راهنمای خرید پکیج های آموزش مشاور املاک :

مشاور املاک بی شک یکی از پردرآمدترین مشاغل جهان محسوب می شود. اهمیت بخش مسکن و نقش مسکن در بازارهای اقتصادی در جهان بر کسی پوشیده نیست.

مسکن نیاز اولیه انسانها

مسکن امروزه جزو نیازهای اولیه انسان ها محسوب می شود. بعد از آب و غذا و هوا مهم ترین نیاز انسان هاست. بطوریکه هر انسان برای زندگی نیاز به یک سر پناه دارد .

مسکن یکی از مهم ترین منابع سرمایه گذاری :

جدا از مصرفی بودن ، در عصر امروز مسکن را یکی از مطمعن ترین منابع سرمایه گذاری و حفظ سرمایه میدانند. و بعنوان دارایی به آن نگاه میکنند. بطوریکه دیگر میتوان با قاطعیت گفت که میزان دارایی های انسان ها را با املاک آنها میسنجند. مخصوصا در سالهای اخیر افراد زیادی از سرمایه داران و ثروتمندان سرمایه خود را وارد بازار املاک کرده اند. و از سرمایه خود برای خرید و فروش املاک و مستغلات و اپارتمان و غیره… استفاده میکنند.

اهمیت شغل مشاور املاک :

با توجه به ویژگی های ذکر شده، مسلما این حجم از معاملات املاک نیازمند واسطه است. واسطه امروزه فقط نقش معرفی کننده را ندارد . چراکه معاملات املاک در اغلب موارد دارای اختلافات و مشکلات متعدد است و انجام معامله نیازمند افراد متخصص و راهنماست.

این واسطه ها در غالب صنف مشاور املاک‌ سالهاست که بین مالک و مشتری میانجی گری میکند .

دانش فنی آموزش کار در املاک :

اگر چه شغل مشاور املاک شغلی پردرآمدی محسوب می شود و پتانسیل پیشرفت بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارد. اما میتوان گفت پیشرفت و رسیدن به درآمد بالا در این شغل نیازمند دانش فنی است.

وقتی که صحبت از آموزش املاک می شود معمولا ذهن انسان بسمت مسائل حقوقی و قرارداد نویسی و سند خوانی و غیره …می رود‌. اما حقیقت این است که دانش حقوقی و عقد قرارداد زمانی برای یک مشاور املاک نیاز است که بتواند یک معامله را تا مرز نوشتن قرارداد انجام دهد.

پس قبل از اینکه ما بعنوان یک‌ مشاور املاک نیاز به دانش حقوقی داشته باشیم،میبایست دانش فنی مشاور املاک را بیاموزیم. این دانش فنی شامل مراحل کار یک مشاور املاک بصورت تخصصی است تا با یادگیری اصول حرفه ای شغل املاک بتواند از پس معاملات بزرگ و کوچک بر بیاید.

اهمیت آموزش مشاور املاک :

متاسفانه حقیقت ای است که بسیاری از دلایل عدم موفقیت کسب کارها در کشور ما خلاء آموزشی است.

ما گاها برعکس عمل میکنیم.راهی که می توانیم با آموزش به مدت چند ماه طی کنیم و تجربه کسب کنیم را چند ساله میرویم و برایش بهای سنگینی میپردازیم. شما  هم اکنون نیز درحال استفاده از تجربیات دیگران هستید. اگر اینطور نبود باید از ابتدا ٢ عدد سنگ را بهم میزدیم تا آتش درست شود و یا هرکس از اول باید برق اختراع میکرد.

تصور کنید شخصی  بدون یادگیری و مراجعه به آموزشگاه اقدام به  رانندگی کند.

در صورت تصادف چه هزینه ای به او تحمیل خواهد شد؟؟؟؟

آیا میتوان بدون مراجعه به مدرسه و دانشگاه پزشک شد؟؟؟؟

ما می توانیم بجای اینکه مدتها کار کنیم تا حرفه ای را بیاموزیم ، با آموزش در مدت کمتری به اهدافمان برسیم و هزینه کمتری پرداخت کنیم.

یادگیری و آموزش در صنف املاک لازم است. چراکه بدون آموزش و یادگیری حداقل ۱۰ سال زمان برای کسب تجربه میبایست زمان صرف کنیم تا به یک مشاور املاک خبره تبدیل شویم. شما میتوانید بجای اتلاف سالها زمان  و کسب تجربه شخصی ، از تجربیات دیگران استفاده کرده و با آموزش اصولی راه کوتاه تری را طی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  مهارت های مشاورین املاک:فایل چیست؟

ویژگی های مهم پکیج آموزشی املاک :

با دانستن اهمیت شغل املاک و اهمیت آموزش املاک حال این سوال مهم پیش می آید:

یک پکیج آموزش مشاور املاک باید از چه خصوصیاتی بر خوردار باشد؟

مدرس پکیج آموزش املاک:

مسلما مهم ترین ویژگی یک آموزش حرفه و شغل این است که شخص مدرس آموزش چه کسی باشد. تصور کنید مثلا در آموزش زبان یا درس ریاضی یا کامپیوتر مدرس ۲۰ درصد در موفقیت شما نقش خواهد داشت. چراکه مثلا علم کامپیوتر دارای یک اصول ثابت است. نهایتا نوع بیان آن متفاوت است.

اما در آموزش فنی یک حرفه و شغل میتوان گفت مدرس ۸۰ درصد در موفقیت شما نقش دارد. چراکه هزاران راه برای موفقیت در یک شغل و حرفه وجود دارد و تنها از یک اصول خاص برای موفقیت پیروی نمیشود. بنابراین اینکه شما یک شغل را از چه شخصی یاد بگیرید بسیار نکته مهمی است. که آیا آن مدرس در این حرفه خودش به موفقیت رسیده است یا خیر؟

با یک استعلام میتوان این موضوع را به خوبی متوجه شد.

نوع آموزش ها :

آموزش انواع مختلفی دارد و با زبان های مختلف ارائه می شود . نوع آموزش مشاغل باید به زبان عامیانه و ساده و قابل درک و فهم برای همه باشد.

استفاده از مثال های مختلف و آموزش مفهمومی در پکیج های آموزشی طوریکه شخص مخاطب کاملا در جریان آموزش قرار گیرد یکی از مهم ترین ویژگی های پکیج آموزشی است.

کیفیت پکیج آموزشی مشاور املاک :

در بسیاری از پکیج های آموزش مشاور املاک کیفیت را فدای کمیت میکنند. گاها می بینید یک کتاب آموزشی با هزاران صفحه ۳ نکته مفید ندارد. اما یک متن چند خطی دهها نکته مفید را به شما یاد میدهد.

بنابراین کمیت مهم نیست کیفیت آموزش مهم است. میزان حجم یا تعداد صفحات مهم نیست مهم کیفیت آموزش است.

سابقه مجموعه ارائه دهنده پکیج آموزش مشاور املاک :

مسلما میزان سابقه مجموعه های ارائه دهنده پکیج آموزش مشاور املاک موجب کسب تجربه و بهینه سازی آموزش و در نتیجه افزایش کیفیت خواهد شد. تجربه سالها آموزش در یک زمینه خاص موجب رفع ایرادات احتمالی خواهد شد.

بعنوان مثال مجموعه ملک آموز از سال ۱۳۸۹ با ورود به عرصه آموزش مشاورین املاک تا به امروز در هر دوره تغییراتی را در آموزش های خود با توجه به نیاز مخاطبان خود اعمال کرده چکیده آموزشها در قالب پکیج های آموزش مشاور املاک در رنج های مختلف ملک آموز حاصل سالها تجربه آموزشی و استفاده هزاران نفر در قالب مشاورین املاک مبتدی و مشاورین املاک حرفه ای را امروز در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد .

جمع بندی:

تیم‌ ملک آموز مفتخر است که با استفاده از آخرین متد آموزشی مشاور املاک در سطح کشور هزاران نفر را از طریق پکیج های آموزشی خود پرورش داده و روانه بازار املاک کرده است. و آموزشها امتحان خود را پس داده است.

پکیج های آموزش مشاور املاک ملک آموز با عنوانین زیر ارائه میگردد:

آموزش مبانی مشاور املاک:

شامل صفر تا صد مبانی مشاور املاک ، الفبای مشاور املاک ، ترفندهای مشاور املاک ، آموزش مشاور املاک مبتدی ، آموزش مشاور املاک حرفه ای ، آموزش کامل رنج فروش املاک ، آموزش رنج اجاره املاک و اصول و فنون مذاکره مشاور املاک

لینک پکیج آموزش مبانی مشاور املاک

پکیج آموزش مشارکت در ساخت :

شامل آموزش صفر تا صد مشارکت در ساخت ، مراحل قرارداد مشارکت در ساخت ، از فایل یابی تا امضا و انواع قرارداد های مشارکت در ساخت ، فرم های مشارکت در ساخت بهمراه آموزش حقوقی لازم برای انجام قرارداد مشارکت در ساخت

پکیج مدیریت املاک:

دوره مدیریت املاک شامل صفر تا صد آموزش تاسیس املاک بهمراه تمامی اقدامات مدیریت مشاور املاک و مدیریت قرارداد املاک شامل جمع کردن قرارداد با اختلاف زیاد و مدیریت اطاق جلسه املاک

برای خرید پکیج های آموزشی ملک آموز به لینک زیر مراجعه نمایید

لینک تهیه پکیج های آموزشی ملک آموز

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.