دلالی نوین چیست؟

دلالی نوین چیست؟

دلالی نوین

دلالی نوین چیست؟

Telegram11 0.8.17

از گذشته و دیر باز شغلها در طول دوره های مختلف با تغییراتی همراه بوده است . با گذشت زمان شغلها کم کم مدرن شده و کسب در آمد از روش های سنتی به مدرن تبدیل شده است . این تغییرات هم به لحاظ ابزاری در شغلها و هم به لحاظ روند چگونگی کار همراه است بعنوان مثال از لحاظ ابزاری ترازو های قدیمی و چرتکه ها جای خود را به کامپیوتر و ترازوها و ماشین حسابها ی مدرن داده اند.حال ملک آموز قصد دارد تحول عظیمی که در شغل ما یعنی مشاور املاک رخ داده را بررسی کند.

با ملک آموز همراه شوید.

 

شما می توانید از آموزشهای غیر حضوری و مجازی ملک آموز نیز استفاده نمایید

برای اطلاع بیشتر از نحوه چگونگی آموزش مجازی و قیمت آموزش

کلمه آموزش مجازی را به شماره تلفن زیر پیامک کنید

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

 

دلالی چیست؟

 

در فرهنگ معین زیر لغت دلال آمده است:
«میانجی بین بایع و مشتری، کسی که با دریافت حق معینی، واسطه بین خریدار و فروشنده می شود»
یعنی دلال در لغت به معنی میانجی بین مشتری و فروشنده است و در تعریف دیگر در حقوق تجارت، «کسی است که در قبال دریافت اجرت، واسطه انجام معامله ای شده و یا برای کسی که می خواهد کالایی بفروشد مشتری پیدا می کند، همه اقسام دلالی، تجارت محسوب می شود.»

دلالی  ریشه ای چند هزار ساله دارد است . دلالی بازاری دیرپا ترین راه و رسم دلالی را دارد؛ قدمتی به پیشینه تاریخ. در این شیوه کار، دلال اغلب با واسطه قرار دادن خود میان تولید کننده و فروشنده (و نه مصرف کننده) کالایی را که با قیمت پایین تر خریده بدون انجام هر گونه فرآوری، حمل ونقل و… به دست فروشنده ای دیگر می رساند و از این راه سود می برد. این نمونه دلالی با بنک داری، عمده فروشی و خرده فروشی تفاوت های عمده ای دارد، چراکه هر کدام از اینها فرآیند رسیدن کالا به دست مشتری را یک گام به جلو می برند، اما دلال بدون هرگونه نتیجه مثبت و مسمر ثمر، فاصله رسیدن کالا به دست مصرف کننده را طولانی تر کرده و هزینه نهایی آن را افزایش می دهد. دلالان تولیدات کشاورزی در این زمینه مشهور ترین نمونه ها هستند.

 

با تعریف دلالی متوجه خواهیم شد که شغل مشاور املاک نوعی دلالی است و علیرغم اینکه شاید برخی از نام دلال به خوبی یاد نکند ، ما به این شغل می بالیم چون معنقدیم بیشترین نقش را در اقتصاد یک کشور دلالان ایفا میکنند. لحظه ای  تجسم کنید چند صد شغل وابسته به صنعت ساختمان است حال اگر بعد از ساخت ملک ساخته شده فروخته نشود ساخت ملک بدون نتیجه خواهد بود.

 

حرفه دلالی را، بعضی ها حرفه ای راحت و بنگاه های معاملات را تنبل خانه می دانند و کسی که از بابت واسطه گری، پولی به دست می آورد آن را پول بادآورده می دانند و اگر ساده انگارانه نگاه کنیم ظواهر امر هم چنین می گوید. واین امرمشکلاتی است که همکاران ما با استفاده از متد سنتی که امروزه دیگر کارآمد نیست بوجود آورده و ذهنیت مخاطبان مارا به این سمت و سو میکشانند.
متاسفانه دلالی در جامعه ما شغل سبک و ساده ای شمرده می شود و همه از سودآوری آن حرف می زنند، حتی بعضی ها بدون ملاحظه این حرفه را نان مفت خوری می دانند اما من به شما می گویم این شغل علی رغم این دیدها شغل بسیار مقدسی است، و اشخاصی در این شغل مشغول بکار هستند معتمد افراد جامعه هستند و بنظر من هیچ شغلی نیست که مخاطبانش انقدر اعتماد داشته باشند  که اسناد و مدارک خود را به آن بسپارند و علیرغم اینکه این شغل را بیهوده می بینند   اولا دلالی یک حرفه تخصصی است، تجربه و آموزش لازم دارد، علاوه بر همه اینها کسی که وارد این شغل می شود باید بسیار با هوش و خوش حافظه باشد، فن بیان و قدرت تحلیل داشته باشد، باید معلومات روز او در حد عالی و بالا باشد، باید علم اقتصاد بداند و سعی کند منفعت فروشنده، خریدار، هردو را در نظر بگیرد، کسی که در بازار چرم و کفش کار می کند نمی تواند در مورد پنیر و گوجه فرنگی و یا باغ کاهو صاحب نظر باشد. یک دلال واقعی اهمیت شغل خود را می داند اگر در معامله ای آگاهانه به فروشنده یا خریدار ضرری برسد، این ضرر به زودی متوجه خود او می شود یعنی دیگر به عنوان واسطه دعوت به معامله ای نمی شود در نتیجه کارش از رونق می افتد. یک دلال خوب دلالی است که در کارش نوآوری انجام بدهد. و این نوآوری ملزم دیدن آموزش های لازم است.

 

شما می توانید از آموزشهای غیر حضوری و مجازی ملک آموز نیز استفاده نمایید

برای اطلاع بیشتر از نحوه چگونگی آموزش مجازی و قیمت آموزش

کلمه آموزش مجازی را به شماره تلفن زیر پیامک کنید

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

 

 

 

Telegram11 0.8.17

 

دلالی نوین چیست؟

همانطور که گفتیم  در همه حرفه ها تغییراتی هم به لحاظ ابزاری در شغلها و هم به لحاظ روند چگونگی کار بوجود آمده است . مسلما شغل ما نیز به این موضوع نیاز دارد . متاسفانه  تعداد اندکی هستند که هنوز شغل املاک را بصورت سنتی کار میکنند و هنوز میتوان آنها را بنگاه خطاب کرد. اما با گسترش کار املاک کم کم افرادی در این شغل وارد شدند که این شغل را به گسترش داده و تحولی را در آن ایجاد کردند که با این موضوع بنگاهها به آزانس های املاک و مشاورین املاک تبدیل شد.گروه هایی روی کار آمده و حرکت ها ی مثبتی را جهت پیشرفت شغل ما برداشته اند بعنوان مثال کسانی بودند که دلالی علمی را وارد شغل ما کردند. اما حقیقت این است که  اکنون این تحول نیز پاسخگوی نیاز ما نیست و ما نیازمند تحولی دائمی در شغل املاک هستیم. نمیدانیم بگوییم خوشبختانه و یا متاسفانه  تکنولوژی آنقدر سریع حرکت می کند که دائم می بایست در حرفه ی خود تحول ایجاد کرد تا در این روند حرکت از دنیا عقب نمانیم ، این امر جایی مورد صحت است که وقتی از وزیر خارجه چین سوال کردند که از لحاظ تکنولوژی شما چقدر با کشور ژاپن فاصله دارید ایشان در جوابی حیرت آور می گوید که اگر یک ساعت برق ژاپن را قطع کنید ما تکنولوژِی خود را به اندازه آنان پیشرفت می دهیم . بعد از شنیدن این پاسخ خبرنگار گمان نمود که وزیر خارجه چین مزاح کرده است . خبرنگار دوباره سوال را تکرار کرد و اینبار با قاطعیت بیشتر و بسیار جدی همان جواب را شنید و به او گفته شد که حاضرند بابت این مطلب مستندات ارایه کنند.حتما اکنون از خود می پرسید که ما با این وضع موجود چقدر با آنها فاصله داریم.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  ترفندهای مشاوراملاک ( تولید مشتری )

دلالی نوین روشی مدرن همراه با تحول لحظه ای است . این روش از کار مشاوره  بگونه ای است که همراه با آموزش های اولیه مشاوره در عین حال روش هایی را می آموزیم که در هر لحظه می توانیم خود را با گرایش بازار تعغییر دهیم. دلالی نوین یعنی قرار گرفتن یک مشاور املاک در هر شرایطی و رسیدن به قرار داد حتی در شرایطی که در ماه تنها یک مشتری و مراجعه کننده داریم . دلالی نوین یعنی از ۹۰% مشتری هایمان نتیجه بگیریم و با استفاده از تحول لحظه ای بتوانیم حتی دورافتاده ترین ملک ها را معامله کنیم.

با این روش احتیاج به هیچ امکاناتی ندارید و ۱۰۰ % نتیجه خواهید گرفت . با دلالی نوین شما خود را در پشت بام خانه خود فرض کنید که به هیچ مشتری و املاکی دسترسی ندارید ولی با استفاده از یک تلفن به اندازه یک مشاور املاکی که با چندین مشاور در راسته ی اصلی خیابان است در آمد کسب کنید.

در این روش نه به سر زبان و قدرت کلام نیاز دارید نه به جسارت و نه به استعداد ، تنها آموزش این روش برای شما نتیجه لازم را به همراه دارد . شاید تعجب کنید اما افراد تازه کار با این روش بهتر از افراد قدیمی کار نتیجه می گیرند که این موضوع دلایلی دارد چرا که در این روش میبایست ۱۰۰% آموزش را بدون هیچ کم و کاستی انجام دهید تا موفق شوید . افراد قدیمی کار معمولا با تجربه خودشان سعی در تعغییر بخشی از روش را دارند که در این صورت دیرتر نتیجه می گیرند.اما افراد تازه کار چون هیچ روشی را در این زمینه از قبل نیاموختند خیلی راحت با الستفاده ۱۰۰% از این روش خیلی زود به نتیجه خواهند رسید. 

 

رکود و خرابی بازار مضحک است!

بازار خراب و رکود برای شما که دلالی را نوین آموخته اید امری خنده دار است. شاید از خود بپرسید در صورت نبود مشتری چگونه می شود کار کرد . باید به شما بگوییم در این روش شما منتظر مشتری نخواهید بود شما خود مشتری را تولید میکنید پس در هر شرایط بازار کسب درآمد خواهید کرد.

 

شما می توانید از آموزشهای غیر حضوری و مجازی ملک آموز نیز استفاده نمایید

برای اطلاع بیشتر از نحوه چگونگی آموزش مجازی و قیمت آموزش

کلمه آموزش مجازی را به شماره تلفن زیر پیامک کنید

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

چگونگی بوجود آمدن دلالی نوین

 

دلالی نوین روشی است که بر اساس تجربه فردی بزرگان رشته املاک و نتیجه ی  سالها تجربه و سالها مطالعه در زمینه املاک و بررسی ۱۰۰ کشور از لحاظ تراکم معاملات ملکی و روش های آنها جهت انجام معاملات و مطالعه روی بیزینس ها و شرکت های بزرگ تجاری که در دنیا در زمینه دلالی حرفی برای گفتن دارند و مصاحبه از سازنده ها و مشتریانی که بطور دائم با مشاور املاک سر و کار دارند ، بوجود آمده است.

این روش در سال ۱۳۸۹ کلید خورد و توسط مدیر سایت ملک آموز طی این سالها تکمیل گردید و هم اکنون مدتی است که این روش در چندین املاک بزرگ تهران در حال اجراست و نتایج چنان راضی کننده است که نظر اشخاص صاحب سبک در این زمینه توسعه روش دلالی نوین است.

 

شما می توانید از آموزشهای غیر حضوری و مجازی ملک آموز نیز استفاده نمایید

برای اطلاع بیشتر از نحوه چگونگی آموزش مجازی و قیمت آموزش

کلمه آموزش مجازی را به شماره تلفن زیر پیامک کنید

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

ملک آموز

 

اکنون که نعمتهای خداوندی شامل حال ما گردیده است ، با توکل به خداوند بی همتا و ایمان بسیار قوی به راهی که خداوند پیش پای ما گذاشته است قدم گذاشته و با نهایت سعی تلاش می خواهیم دلالی را در جامعه بسوی پیشرفت حرکت دهیم و بتوانیم روزی را در ایران ببینیم که تمامی اعضای این صنف دارای تحصیلات و تمرکز و نوآوری باشند و بتوانند در حوزه فعالیت خود حرفی را برای گفتن داشته باشند .

انشاالله روزی را ببینیم که دیگر کسی راجع به شغل ما دید بد در جامعه نداشته باشد و بدانند اگر درآمد داریم و زودتر از بقیه شغل ها پیشرفت می کنیم به جهت زحمات و سختی کارما است. ملک آموز تاسیس شد تا ثابت کند شغل ما نیاز به تخصص دارد هر کسی نمی تواند در این شغل کسب درآمد کند.ملک آموز تاسیس شد تا ثابت کند دیگر دوره ای که میشد با روش های سنتی نتیجه گرفت گذشته است و اکنون کسانی که بصورت نوین کار مشاوره را انجام می دهند به نتیجه خواهند رسید در غیر اینصورت باید در وضعیت خود درجا زده و همیشه بازار را مقصر عدم کسب درآمد خود  بدانند.

تمامی دلایلی که عرض کردیم باعث شد تا بستری فراهم شده تا با مبحث دلالی نوین که امری کاملا ابداع شده توسط مدیریت سایت ملک آموز است و حاصله ۲ دهه تجربه مستمر و موفق در این شغل با استفاده از دلالی نوین می باشد این امر را به سر انجام رسانیم.

ملک آموز نیاز به کمک خداوند و مدیران و اعضای این صنف برای پیشرفت دارد . امیدواریم که  از ملک آموز حمایت کنید تا با هم قدمی را برای آینده شغلی خود برداریم .

 

نحوه کسب آموزش متعاقبا اعلام خواهد شد برای اطلاعات بیشتر در باره ی آموزش دلالی نوین و برای اطلاع از برنامه های آموزش  از منوی تماس با ما در سایت استفاده کرده و یا در قسمت نظرات سایت ایمیل و سوال خودرا درج نموده تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

اطلاعیه مهم

شما می توانید از آموزشهای غیر حضوری و مجازی ملک آموز نیز استفاده نمایید

برای اطلاع بیشتر از نحوه چگونگی آموزش مجازی و قیمت آموزش

کلمه آموزش مجازی را به شماره تلفن زیر پیامک کنید

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

 

آموزش تخصصی مشاوره تا مدیریت مشاور املاک

 





 

Telegram11 0.8.17

درصورت داشتن هرگونه سوال در قسمت نظرات درج نمایید تا کارشناسان ملک آموز در اسرع وقت پاسخگوی سوالها و مشکلات شما باشند.امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد نظرات خود را از سایت ملک آموز دریغ نفرمایید

 

 

استفاده و کپی برداری از مطالب و آموزشهای سایت ملک آموز فقط با ذکر منبع و گذاشتن لینک سایت در ابتدا و انتهای مطلب امکان پذیر بوده. در غیر اینصورت با توجه به نارضایتی صاحب اثر شرعا حرام بوده و به اطلاع موتورهای جستجوگر (گوگل,یاهو,بینگ و….) خواهد رسید

 

 

 

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آواتار کاربر کاربر مهمان آپلود عکس ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

آواتار کاربر کاربر مهمان دانلود آهنگ مسعود صادقلو ۱۷ آذر ۱۳۹۹

مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

آواتار کاربر کاربر مهمان سردخانه نیمه صنعتی ۱۶ مهر ۱۳۹۹

مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

آواتار کاربر کاربر مهمان لیزر در هروی ۱۱ مهر ۱۳۹۹

سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
ادامه بدین

افشین فرهنگ ۱۱ مهر ۱۳۹۹

با تشکر از توجه شما

آواتار کاربر کاربر مهمان خرید فالوور اینستاگرام ۲۹ تیر ۱۳۹۹

اقا خیلی وبسایتتون عالیه

افشین فرهنگ ۶ شهریور ۱۳۹۹

لطف دارید

آواتار کاربر کاربر مهمان میلاد ۲۹ آذر ۱۳۹۴

سلام آقای فرهنگ یک بار بگو نمیفرستم خیال خودتو من و راحت کن

آواتار کاربر کاربر مهمان میلاد ۲۳ آذر ۱۳۹۴

سلام آقای فرهنگ جزوه یادت رفت بفرستی

آواتار کاربر کاربر مهمان میلاد ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام میخوام عضو سایت بشم نمیشه چرا پس

افشین فرهنگ ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام میلاد جان ایراد سرور هست حتما بر طرف میشه

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام استاد . قرار بود اسم منو تو کلاس آموزش و فنون بنویسید برای ۲۳ آذر ، خواستم ببینم اوکی شده ؟

افشین فرهنگ ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام بله کلاس برگزار میشه

آواتار کاربر کاربر مهمان میلاد ۱۴ آذر ۱۳۹۴

سلام آقای فرهنگ قرار شد که جزوه برام بفرستید پس چی شد من منتظرم بعدشم میخوام توی کلاس هاهم شرکت کنم میلادخدابنده لو همدان

آواتار کاربر کاربر مهمان مرتضی ۱۳ آذر ۱۳۹۴

سلام استاد فرهنگ . زندگیم رو مدیون کلاسهای شما هستم اما متاسفانه ایران نیستم که بتونم تو کلاسهای دیگه شما شرکت کنم سال ۹۱ جزو شاگرداتون بودم اگه خاطرتون باشه خسروانی هستم چند بار زنگ زدم موفق نشدم باهاتون صحبت کنم ایمیل هم زدم نشد خواستم از این طریق ازتون تشکر کنم . به دوستایی که میخوان ثبت نام کنن میگم یکی از فرصت های تکرار نشدنی زندگیتان را از دست ندهید فرصتی که باعث تغییر در زندگی من شد . خلاصه موفق باشید

افشین فرهنگ ۱۴ آذر ۱۳۹۴

سلام مرتضی جان خوشحالم که موفق هستی و مایه افتخار منه اینم بدون اگر به جایی رسیدی امثال فرهنگ وسیلش بوده خودت خواستی که رسیدی خدارو شکر میکنم از بچگی میشنیدم که معلم ها میگفتند بهترین لذت برای ما موفقیت شاگرد هست البته من خودم رو معلم نمیدونم اما باور کن زمانی که از عاقبت هنر جوها میشنوم که موفقیت پیشه کردند و من را ذره ای در موفقیت خود سهیم میدانند اشک ذوق میریزم . برایم دعا کن موفق باشی

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۱۲ آذر ۱۳۹۴

ببخشید برای ثبت نام دوره ی دلالی نوین در ۲۳ آذر باید چیکار کنیم ؟ چون ما شهرستان هستیم

آواتار کاربر کاربر مهمان داوودکلاهی کار ۸ خرداد ۱۳۹۵

سلام ،بنده ازتبریزمزاحمتون میشم ،من آخرش نفهمیدم اونایی که میخوان ازشهرستانهاتوکلاسای شماشرکت کنند ،چکارهایی بایدانجام بدندیااینکه درشهرستانها هم نمایندگی دارین یافقط تهران محل اولو آخرتون هست ،چون به فرض بنده متاهل هستم وخیلی سخته که بیام وبمونم تهران واسه شرکت درکلاسها!!

افشین فرهنگ ۸ خرداد ۱۳۹۵

سلام دوست عزیز متاسفانه برای شرکت در کلاسها باید به تهران مراجعه کنید

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۹ آذر ۱۳۹۴

خانم پاینده به من گفتن ۱۴ آذر کلاسا شروع میشه ! بالاخره کی بیایم ۱۴ یا ۲۳ ؟

افشین فرهنگ ۱۰ آذر ۱۳۹۴

سلام کلاس ۱۴ اذر تکمیل شده ظرفیت پر شده متاسفانه سانس اموزش دلالی نوین ۲۳ اذر برگزار خواهد شد

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۸ آذر ۱۳۹۴

با سلام .میخاستم ازتون سوال کنم که دوره ی دلالی نوین چند روز طول میکشه چون از شهرستان میخام بیام میخام برنامه م رو تنظیم کنم . برای کسانی هم که از شهرستان میان دوره فشرده دلالی نوین برگزار میکنید یا باید با گروه ساکنان تهران آموزش ببینن .دوره ی آموزشی تون واسه کسانی که از شهرستان میان چند روز طول میکشه ؟؟ مرسی

افشین فرهنگ ۸ آذر ۱۳۹۴

سلام
دوره فشرده ۱۰ روز طول میکشه از ۲۳ اذر اولین جلسه شروع میشه

آواتار کاربر کاربر مهمان کسری ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام لطفا ظرفیت کلاسها رو بیشتر کنید واسه آموزش مشارکت تماس گرفتم روز ۲۶ گفتن گنجایش نیست/ حالا دوباره ۳ماه باید وایسیم تا دوره جدید برگزار بشه؟ اگه تعداد نفرات یک ذره بیشتر باشه همه راضی میشن میتونند استفاده کنند….. یه فکری بکنید بخدا ۶ ماهه بیکاریم داریم از جیب میخوریم به امید اموزش

افشین فرهنگ ۶ آذر ۱۳۹۴

علیکم السلام
دوست عزیز اول اینکه آموزشها در صورت تکمیل ظرفیت سانس ویژه داره
دوم اینکه اگر خودتون رضایت هم داشته باشید گنجایش بیشتر بشه حق کسانیکه که زودتر ثبتنام کردن گرفته میشه
سوم اینکه تمام آموزش ها هنوز هم گنجایش داره اما مشارکت چون هنرجوی بیشتر هست زود پر میشه
چهارم برای سانس ویژه رزرو کنید انشاالله اگه به حد نصاب برسه برگزار میشه

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۲۹ آبان ۱۳۹۴

با عرض سلام و خسته نباشید .بنده سی و سه سال سن دارم و متاهل هستم یه چند ماهی میشه که دارم راجع به شغل مشاور املاک در اینترنت تحقیق میکنم ولی نمیدونم آیا میتونم در این شغل موفق شوم و به درآمد خوبی برسم . استعدادش رو دارم یا نه لیسانس روانشناسی دارم میترسم شغل الانم رو که یه درامد بخور نمیری داره رها کنم و از اونور هم موفق نشم لطفا راهنمایی م بفرمایید . ممنون م از زحماتی که میکشید

افشین فرهنگ ۳۰ آبان ۱۳۹۴

با عرض سلام با شماره ۴۴۶۱۸۰۵۱ خانوم پاینده جهت هماهنگی برای مشاوره تماس بگیرید مشاوره رایگان است

آواتار کاربر کاربر مهمان مراد ۲۵ آبان ۱۳۹۴

هر موقع تماس میگیرم میگن ثبت نام تموم شده گنجایش نیست . چرا قبلش زمان ثبت نام رو اعلام نمیکنید ادم درست برنامه ریزی کنه . خواهشا بررسی کنید منتظر پاسخ هستم

افشین فرهنگ ۲۶ آبان ۱۳۹۴

سلام تمام دورهها در سایت از ۱۰ روز قبل اطلاع رسانی می شود و با توجه به محدودیت ظرفیت وبا توجه به حساسیت و نظر استاد که معتقد هستند آموزش با نفرات بالا بازدهی ندارد و ازدیاد متقاضی کلاسها ظرف چندین روز تکمیل می شود .دوره جدید کلاسها از ۲۵ آبان تا تکمیل شدن ظرفیت برقرار است جهت رزرو با مسئول ثبت نام خانوم پاینده تماس حاصل فرمایید.

آواتار کاربر کاربر مهمان قدیری ۲۵ آبان ۱۳۹۴

با سلام
استاد فرهنگ پسر عموم ۲ سال پیش در اموزشهای شما شرکت کرده بود و به من پیشنهاد داد تا شرکت کنم ان زمان پیش ثبت نام انجام شد اما سهل انگاری و تنبلی نذاشت شرکت کنم از ۲ ماه پیش وقتی تعییر زندگی پسر خالم رو دیدم مجددا ترغیب شدم شرکت کنم .
با دفتر هم تماس گرفتم گفتن جای خالی واسه اموزش ندارین.خواهش میکنم یه فکری هم واسه ما شهرستانی ها بکنین یکبار دیگه دوره رو برگزار کنید. خیلی زنگ زدم موفق نشدم باهاتون صحبت کنم اما گفتن کامنت ها رو خودتون میخونید خواهشا یه تماس بگیرید با من
شمارم:۰۹۳۶۵۳۸۲۸۰۸

افشین فرهنگ ۲۵ آبان ۱۳۹۴

سلام به شماره ۰۹۱۲۳۹۷۳۶۸۷ اس ام اس بدین خود استاد باهاتون تماس می گیره ممنون

آواتار کاربر کاربر مهمان وحید شعربافیان ۲۴ آبان ۱۳۹۴

سلام من مشهد ساکن هستم لطفا راهنمایی بفرمایی چطوری میتونم توکلاسهای شما شرکت کنم و اموزش بگیرم ممنون میشم اینم شماره تلفنم ۰۹۱۰۹۱۹۸۱۰۰

افشین فرهنگ ۲۵ آبان ۱۳۹۴

سلام
با شماره ۰۲۱۴۴۶۱۸۰۵۱ مسئول ثبت نام خانوم پاینده تماس بگیرید دوره رو رزرو کنید در صورت گنجایش راهنماییتون میکنند . ممنون