آموزش مشاور املاک حرفه ای (راهنمای کامل) | ویژگی مشا‌ورین املاک حرفه ای

آموزش مشاور املاک حرفه ای (راهنمای کامل)

آموزش مشاور املاک حرفه ای

همه چیز در مورد آموزش مشاور املاک حرفه ای؛در این مطلب آموزشی تمامی راه های تبدیل شدن به مشاور املاک حرفه ای و حرفه ای شدن در املاک را بررسی میکنیم.

همه چیز درباره مشاور املاک حرفه ای

حتما تا بحال مطالب زیادی در مورد پیشرفت یا میزان درامد مشاورین حرفه ای املاک شنیده اید.مثلا شاید برای شما پیش آمده که شنیده باشید فلان مشاور املاک حرفه ای ماهیانه ۲۰۰ میلیون تومان درامد دارد یا فلان مشاور حرفه ای املاک با یک قرارداد میلیاردها تومان ثروت بدست آورده است.

این مطالب شاید برای شما غیر قابل باور باشد اما باید بگوییم تمام این موارد حقیقت دارد.

آموزش مشاور املاک حرفه ای
آموزش مشاور املاک حرفه ای

پتانسیل شغل املاک

شغل مشاور املاک مانند هر شغل دیگری دارای معایب و محاسنی است.حقیقت این است که برای همه افرادیکه به شغل املاک ورود میکنند امکان حرفه ای شدن در این شغل وجود ندارد. اما مسلما شغل املاک نسبت به سایر مشاغل از مزیت ها و ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که ۹۵ درصد مشاغل دیگر از داشتن این ویژگی ها محروم هستند.

ویژگی های شغل مشاور املاک

محاسن شغل مشاور املاک چیست؟

شغل املاک بعنوان یک کسب و کار مرتبط با ملک موتور پیشران هزاران کسب و کار است.اگر بخواهیم دلایل این برتری را برشماریم شاید بتوان صدها حسن برای شغل املاک نام برد.در ادامه مهم ترین محاسن شغل املاک را بررسی خواهیم کرد.

درآمد نامحدود شغل املاک

اولین ویژگی منحصر بفرد شغل املاک داشتن درآمدی نامحدود است.اگر همین امروز یک مشاور املاک اراده کند که تا ماه آینده یک میلیارد تومان درآمد داشته باشد ممکن است به این درآمد یا حتی بیشتر در یکماه برسد.هیچ محدودیت درآمدی در شغل املاک وجود ندارد.

عدم نیاز به سرمایه در شغل املاک

شغل املاک در جایگاه مشاوری نیاز به هیچ سرمایه ای ندارد.شما در کوتاه ترین زمان ممکن تنها با با آموزش بعنوان یک مشاور املاک حرفه ای میتوانید در این شغل کسب درآمد کنید.سرمایه مشاور تلاش و میزان دوندگی و پشتکار اوست.

ارتباط با سرمایه داران و سرمایه گذاران

حتما این جمله را بارها شنیده اید که ارتباط شما با انسانها آینده شما را میسازد.اگر شما با افراد فقیر نشست و برخواست کنید بی شک طرز فکر شما نیز شبیه آنها می شود.یکی از مهم ترین مزیت های صنف املاک ارتباط با افراد سرمایه دار و با اصطلاح عامیانه ادم حسابی است.از دل بسیاری از این ارتباط ها فرصت هایی برای مشاورین املاک ایجاد می شود که در آینده آنها تاثیر گذار است.

امکان پیشرفت در مشاور املاک

مهم ترین ویژگی یک شغل میزان پیشرفت انسان های شاغل در آن کسب و کار است.تصور کنید یک شاگرد بازاری با ماهیانه ۵ میلیون حقوق مشغول بکار می شود و در مقابل یک راننده اسنپ با ماهیانه ۳۰ میلیون درآمد مشغول بکار است.

چه اتفاقی می افتد‌ که اغلب شاگرد بازاری ها خود صاحب کسب و کار بازار می شوند اما یک راننده اسنپ تا آخر عمر راننده است؟؟؟تا بحال شنیده اید که راننده اسنپ از درامد رانندگی برج ساز بشود؟؟؟

ظرفیت و پتانسیل شغل املاک

برخی شغل ها پتانسیل و ظرفیت پیشرفت را دارد و شغل املاک از مشاغلی است که اکثریت شاغلین در آن به ثروت می رسند البته به شرطی که اصول کار خود را رعایت کنند.بنابراین ویژگی ها امکان پیشرفت در مدت زمان اندک برای مشاورین املاک فراهم است اما به شرط اینکه برای حرفه ای شدن قدم بردارند.

آموزش مشاور املاک حرفه ای
آموزش مشاور املاک حرفه ای

ویژگی های مشاور املاک حرفه ای چیست؟

مشاورین املاک حرفه ای را معمولا میتوان از چند خصوصیت شناخت:

مشاورین حرفه ای املاک تخصص دارند

تخصص مهم ترین خصلت یک مشاور املاک حرفه ای است. مشاور املاکی که در همه رنج ها و همه مناطق فعالیت میکند حرفه ای نیست.مشاور حرفه ای املاک معمولا در یک رنج و در یک محدوده و حتی در بسیاری مواقع در یک رنج متراژی خاص فعالیت دارد.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  مبایعه نامه چیست؟( راهنمای کامل)

مشاورین املاک حرفه ای پر تلاش و سخت کوش هستند

هرگز مشاور حرفه ای را ندیده ام که تنبل باشد.مشاورین املاک حرفه ای معمولا روزانه بین ۸ تا ۱۰ ساعت فعالیت مستمر دارند. آنها روزانه صدها تماس تلفنی برقرار میکنند.روزانه با مالکین و مشتریان زیادی ارتباط دارند و با آنها قرار ملاقات میگذارند.مشا‌وراملاک حرفه ای به ندرت وقت آزاد دارد و همواره در حال مذاکره است.

پیگیری مهم ترین خصلت مشاورین املاک حرفه ای است!

مشاورین حرفه ای املاک پیگیر ترین افراد در حوزه املاک هستند.آنها همواره روند انجام یک معامله را تا آخرین لحظه دنبال میکنند و راهها و پلن های مختلفی برای انجام معاملات دارند.

نقش مهم آموزش مشاور املاک حرفه ای

مشاور حرفه ای املاک همواره خود را بروز نگه میدارد

ما در ملک آموز بعد از سالها فعالیت در زمینه آموزش مشاور املاک حرفه ای و مبتدی نکته عجیبی را تجربه کردیم .شاید تصور کنید شرکت در دوره های آموزشی مختص به مشاور املاک مبتدی باشد اما بیش از ۹۰ درصد کارآموزها که در دوره های آموزش املاک شرکت میکنند را مشاورین حرفه ای تشکیل میدهند.این خصلت مشاورین املاک حرفه ای است.

آنها از هر فرصتی برای یادگیری و ارتقای سطح علمی خود استفاده میکنند و خود را دائما در اوج و بروز نگه میدارند.

مشاور حرفه ای املاک برای پیشرفت برنامه دارد

میزان حرفه ای بودن یک مشاور را میتوان به راحتی تشخیص داد زمانیکه میبینید آنها دائما در حال پیشرفت کردن هستند.روند پیشرفت آنها از رنج اجاره تا داشتن یک دفتر املاک فقط ۳ تا ۵ سال زمان میبرد.آنها میدانند که قرار است چه کار کنند و قدم های بعدی خود را با برنامه مشخص کرده اند.مشاور حرفه ای در صنف املاک ویژگی های دیگری نیز دارند که ما به مهم ترین ویژگی ها اشاره کردیم.

میزان درآمد مشاورین حرفه ای املاک چقدر است؟؟

میزان درآمد شغل املاک به عوامل زیادی بستگی دارد.در آمد مشاورین املاک بسته به شهر منطقه کاری و رنج مشاور و میزان فعالیت مشاور املاک متغیر است.درآمد شغل مشاور املاک درآمدی ثابت نیست یعنی ممکن است در طول ۳۰ روز ماه ۲۹ روز قراردادی نداشته باشید اما روز سی ام با بک قرارداد حقوق یکسال یک کارمند عالی رتبه را بدست بیاورید.

درآمد مشاور املاک حرفه ای

متوسط درآمد مشاور املاک حرفه ای در رنج فروش در مناطق متوسط تهران در تابستان ۹۹ حدودا بین ماهیانه ۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تخمین زده می شود.میزان درآمد شغل املاک بر خلاف ادعای بسیاری افراد نسبت به وضعیت اقتصادی بازار درصد کمی تغییر میکند چرا که مسکن یک صنعت مصرفی محسوب می شود.مشاورین املاک در همه فصل های سال مشتریان خاص خود را دارند.

آموزش مشاور املاک حرفه ای

شما میتوانید از طریق لینک های زیر منابع آموزشی مهمی در زمینه املاک بدست آورید و از این منابع استفاده کنید.یا کلمه آموزش را به شماره زیر پیامک کنید تا اطلاعات دوره های آموزش تخصصی املاک ملک آموز برای شما ارسال شود.تلفن ملک آموز:۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

لینک دانلود رایگان کتاب آموزش املاک pdf

لینک دوره تخصصی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

لینک دوره تخصصی مدیریت قرارداد(قرارداد نویسی)

لینک دوره تخصصی مشارکت در ساخت

لینک دوره تخصصی تاسیس و مدیریت فنی املاک

راهنمای مشاورین مبتدی املاک

اگر مشاور مبتدی هستید یا قصد دارید وارد شغل املاک شوید پیشنهاد میکنیم از لینک زیر راهنمای مشاورین املاک مبتدی را بخوانید.

لینک راهنمای کامل مشاورین مبتدی املاک

برای شرکت در دوره های غیر حضوری و خرید پکیج های آموزشی مشاور املاک به لینک ها مربوطه در زیر مراجعه نمایید

لینک راهنمای پکیج های آموزشی ملک آموز

لینک دوره های فنی و حرفه ای مشاور املاک

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.