ترفند های فروش مشاور املاک آنلاین | پایگاه آموزش مشاور املاک | اموزش مشاور املاک

ترفند های فروش مشاور املاک آنلاین

ترفند های فروش مشاور املاک آنلاین

آموزش فروش ملک آنلاین ، ترفندهای مشاور املاک آنلاین، مشاور املاک آنلاین،املاک online ، اموزش آنلاین املاک،چگونه ملک آنلاین بفروشیم؟ مشاورین املاک مجازی،فروش خانه آنلاین،ترفند مشاور املاک آنلاین

۹ روش از ترفند های افزایش فروش مشاور املاک آنلاین

حتما میدانید که امروزه با گسترش تکنولوژی و زندگی های ماشینی و همه گیر شدن فضای مجازی خریداران دیگر تمایلی برای خرید یا جستجو به روش های سنتی ندارند و بیشتر بصورت آنلاین خرید می کنند. ظهور پدیده هایی جدید مانند کرونا نیز بر فضای کسب و کارها تاثیر گذاشته و بصورت ناخواسته فضای کسب و کارها را بسمت آنلاین شدن کشیده است.

مشاور املاک آنلاین

مشاور املاک نیز از این قائده مستثنی نیست و امروزه مشاورین املاک سنتی را تبدیل به مشاور املاک آنلاین کرده است . مطمعننا دیگر نمیتوان با روش های سنتی املاک نتیجه مطلوبی گرفت و بصورت ناخواسته فضای جدید آنلاین شدن مشاوراملاک این مزیت متمایز را به مشاورین املاک می دهد و آنها واقعا درک کرده اند و فهمیدند که مشتریان املاک چگونه با صفحات مجازی و آگهی های آنلاین اینترنتی یا وبسایت های آنلاین املاک ارتباط برقرار کرده اند در نتیجه، شما بعنوان یک مشاور املاک باید اولا کسب و کار خود را آنلاین کنید و با حضور فعال در فضای مجازی به دنبال تغییراتی باشید که بازدید کنندگان صفحات شما را افزایش دهد .

۹ ترفند برای افزایش فروش ملک بصورت آنلاین

در این بخش از آموزش های ملک آموز با توجه به نیاز های مشاورین املاک در حوزه آنلاین چند ترفند روانشناختی را بررسی میکنیم که شما می توانید آنها را پیاده سازی و آزمایش کنید تا بتوانید با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید.

۱- مشاوره آنلاین

مشتریان املاک قبلا بصورت سنتی با مراجعه حضوری به دفاتر املاک از مشاوره رودررو با مشاورین املاک استفاده میکردند اما حالا این فضا برای آنها در مشاور املاک آنلاین کمتر نمود دارد و برای آنها گرفتن مشاوره مشکل است. با استفاده از نبوغ و خلاقیت خود فضایی را ایجاد کنید تا مشتریان با خواندن آگهی ها یا بازدید صفحات مجازی شما بتوانند به راحتی از طریق پیام رسان های مختلف بصورت آنلاین با شما ارتباط برقرار کرده و از شما در مورد ملک مورد نظرشان مشاوره بگیرند.

۲- درج اطلاعات کامل

حتما برای شما پیش آمده که وقتی بدنبال محصولی برای خرید هستید تمایل بیشتری نسبت به صفحات یا آگهی هایی دارید که راهنمای کاملی در خصوص آن محصول در اختیار شما میگذارد. مثلا اگر شما قصد خرید یک ویلا را داشته باشید مسلما زمانی که وارد یک صفحه مجازی فروش آنلاین ویلا میشوید انتظار دارید اطلاعات کاملی در خصوص لوکیشن حدودی ، عکس های واضح ملک، توضیح درخصوص امکانات، توضیح در خصوص وضعیت اسناد و مدارک و قیمت ویلا بدست آورید. سعی کنید اطلاعات کاملی از فایل های خود بصورت آنلاین در اختیار مشتریان خود بگذارید تا آنها تمایل بیشتری برای ارتباط با شما داشته باشند.

۳- افزایش راه های ارتباطی

همواره از هر فضایی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است مشتریان از بسترهای مختلفی برای ارتباط با شما استفاده کنند. محدودیت در ارتباط برای مشتریان جنبه خوشی ندارد. در همه پلتفرم های خود از آگهی گرفته تا صفحات مجازی این نکته را تاکید کنید که از همه راههای ارتباطی میتوانید با مشتریان در ارتباط باشید . از تلگرام و واتس اپ و ایمیل گرفته تا تماس صوتی و تصویری و یا بصورت چت و دایرکت و همه ابزار های آنلاین ارتباطی.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  راهنمای دریافت جواز املاک (سال۱۴۰۲)

۴- توضیح در خصوص تجربه کاری

حتما بارها در صفحات مجازی دیده اید که یک مجموعه در مورد تجارب موفقیت آمیز خود اطلاعاتی را در اختیار مخاطبینش قرار میدهد. سعی کنید در صفحات مجازی یا وبسایت خود اطلاعاتی از کار خود را در اختیار مشتریان قرار دهید. این نکته را بخاطر داشته باشید که جلب اعتماد مشتری به مشاور املاک آنلاین صد برابر روش های سنتی مشکلتر است. چرا که در مراجعات حضوری شما رو در روی مشتریان املاک هستید اما در ارتباط آنلاین مشتریان ذهنیتی نسبت به شما ندارد. برای اعتماد سازی در بستر ابزار های آنلاین راهکاری پیدا کنید تا معجزه افزایش فروش را به چشمتان ببینید.

۵- ارائه پیشنهاد های مختلف به مشتریان املاک

تصور کنید قصد خرید یک خودرو را دارید و وارد یک صفحه فروش خودرو می شوید و با توجه به بودجه خود در جستجوی پیشنهادی مناسب هستید. فضای ایده آل شما این است که از بین چندین پیشنهاد با توجه به بودجه خود انتخابی صحیح داشته باشید. گستردگی پیشنهادات در فضای آنلاین کسب و کار شما مشتریان را ترغیب به جستجو در صفحات شما میکند و به مشتریان املاک حس خوبی میدهد. سعی کنید پیشنهاداتی را برای هر بودجه در اختیار مشتریان بگذارید.

۶- بروز و فعال باشید

اولین نکته ای که مشتریان مجازی در فضای آنلاین کسب و کار به آن دقت میکنند این است که آخرین آگهی ، آخرین پست یا آخرین فعالیت شما چند روز قبل بوده و بین آگهی ها یا پست های شما چند روز فاصله وجود دارد. سعی کنید در هفته حداقل ۳ روز اطلاعات یا پیشنهادات جدید را در صفحات خود درج کنید تا هم بروز باشید هم فعال و کوشا بنظر برسید.

۷- آنلاین باشید

آنلاین بودن یعنی در دسترس بودن. بسیاری از تصمیم به خرید ها یا سرمایه گذاری های ملکی در لحظه اتفاق می افتد. ممکن است مشتری همین لحظه تصمیم به تعویض خانه خود بگیرد و با کمی جستجو چند ساعت بعد از تصمیم خود پشیمان شود . سعی کنید همیشه در دسترس باشید و با درخواست مشتری برای ارتباط بلافاصله مشاوره را آغاز کنید تا در روند ا‌ولیه تصمیم گیری مشتریان تاثیرگذار باشید.

۸- در پیگیری قوی عمل کنید

بعد از اولین ارتباط با مشتریان املاک سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن پیگیری خرید مشتریان را آغاز کنید. وجود پیگیری مستمر در ارتباط شما با مشتریان املاک بسیار تاثیرگذار است. همواره این حس میبایست در مشتریان تقویت شود که شما بعنوان مشاور آنها در زمینه ملکی پیگیر کار آنها هستید. بوجود آوردن این حس در مشتریان بسیار ساده است اما اکثریت مشاورین در پیگیری ضعیف عمل میکنند.

۹-برای ملاقات حضوری آماده باشید

برای مشتری توضیح دهید که اگر ارتباط آنلاین را نمیپسندند و یا از سر اجبار و ناچاری برای خرید ملک به فضای آنلاین کشیده شده اند ، شما آمادگی مشاوره حضوری را در هر زمان برای آنها دارید و میتوانید در اسرع وقت بصورت حضوری آنها را ملاقات کنید و ادامه مشاوره را حضوری پیگیری کنید. این نکته را بخاطر داشته باشید که بسیاری از مشتریان املاک از قشر مسن جامعه هستند و تمایلی به روش های مدرن ندارند اما از سر اجبار به جستجوی آنلاین برای ملک مورد نظرشان کشیده شده اند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آواتار کاربر کاربر مهمان you movies ۴ تیر ۱۴۰۰

سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/