آموزش مشاور املاک؛۴۰ نکته مهم برای افزایش فروش | پایگاه آموزش مشاور املاک

آموزش مشاور املاک؛۴۰ نکته مهم برای افزایش فروش

آموزش مشاور املاک؛۴۰ نکته مهم برای افزایش فروش

 آموزش مشاور املاک؛۴۰ نکته مهم برای افزایش فروش، مشاوران املاک،مدیران رنج،مدیران املاک و مدیران قرارداد افزایش راندمان املاک

نکات مهم برای افزایش فروش مشاور املاک

باید ها و نباید های مشاوران املاک

١-با ارزش ترین دارایی یک مشاور املاک توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می آوریم. توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت و کمیسیون ممکن است بارها از دست برود.

۲- موفقیت در حرفه مشاور املاک مانند نردبان است و مهارت های مشاور پله های آن را می سازد، اگر پله ها کامل نباشد، ما نمی توانیم از نردبان بالا برویم.

۳- پتانسیل انسان آنقدر زیاد است که می توان صد زندگی همزمان داشته باشد. ما می توانیم هر چیزی را بیاموزیم ودر هر امری متخصص شویم پس مهم ترین مساله کسب تخصص در شغل املاک است.

اهمیت آموزش در فروش املاک و مستغلات

۴- آموزش در شغل املاک کلید موفقیت است ولی چون سخت و وقت گیر است و بیشتر مشاورین املاک برای یادگیری اهمیت قائل نمی شود. چرخ را نباید از اول اختراع کرد. اگر موفق به عقد قرارداد در شغل املاک نمی شویم میتوانیم با آموزش ایرادات کارمان را رفع کنیم!

۵- امروزه در هر شغلی نه تنها باید هوشمندانه کار کرد بلکه باید هوشمندانه وسخت کار کرد تا به ثروت و موفقیت نائل شد. املاک شغلی با پیچیدگی های زیاد است. تلاش هوشمندانه کلید موفقیت یک مشاور املاک است.

۶- اهمیت کلمات در زندگی بسیار مهم است. کلمات خوب، تفکرات بهتری را ایجاد می کنند. ابزار کار یک مشاور در شغل املاک زبان اوست. پس روی انتخاب کلمات دقت کنید. بازدهی کار شما بعنوان مشاور رابطه مستقیم با میزان درآمدتان دارد.

۷- افراد موفق بر راه حل ها تمرکز می کنند اما افراد متوسط به فردی که مشکل را ایجاد کرده است فکر می کنند. هر معامله ای مسیر مشخصی دارد. مشاور املاک موفق کسی است که برای مشکلات مشتریانش بهترین راه حل را پیدا کند‌.

۸- کیفیت زندگی و هدف اصلی ما بستگی به احساسمان از خود (کرامت نفس) دارد.اعتماد بنفس موجب اراتقا و کاریزمای یک مشاور املاک موفق خواهد شد.

۹- هدف داشتن با هدف گذاشتن متفاوت است. نوشتن اهداف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. مشاورین املاکی که اهداف مکتوب دارند ده برابر از دیگر مشاورین موفق تر هستند.

۱۰- برندگان کسانی هستند که درازمدت فکر می کنند، افراد متوسط کوتاه مدت و سطحی می اندیشند.ما قرار نیست تا ابد مشاوراملاک باقی بمانیم.

۱۱- مشاورین املاک موفق معاملات بزرگ و سخت را انجام می دهند ولی مشاورین متوسط، دنبال کارهای راحت و معمولی می روند.

برنامه مالی نکته مهم موفقیت در املاک

۱۲- هر یک از ما بعنوان مشاور املاک باید یک نقشه بیست ساله داشته باشیم و به جای فکر کردن به مشکلات اقتصادی دنبال برداشتن قدم ها در مسیر اهداف خود باشیم.

۱۳- مشاورینی که مهارت های مالی دارند موفق می شوند. شما باید در روز حداقل دو ساعت درباره اقتصاد و سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات مطالعه داشته باشید.

۱۴- راز اکثر موفقیت ها پشتکار و مقاومت است باید با خودت عهد کنی که کنار نمی کشی تا به اهدافت برسی.مشاورین موفق کسانی هستند که یکبار بیشتر برای نتیجه گرفتن در شغل املاک تلاش کرده اند.

۱۵- اعتماد به نفس یک مشاور باید آنقدر بالا باشد که هیچ چیز نتواند جلوی ما را بگیرد.وقتی خودتان را بعنوان مشاور قبول ندارید از مشتریان نباید انتظار اعتماد داشته باشید.

افزایش ارتباط با مشتریان املاک و مستغلات

۱۶- برای فروش موفق در املاک باید تعداد تماس ها و ارتباطات را افزایش دهید.هرچه ارتباط بیشتری با مشتریان املاک بگیرید قرارداد بیشتری هم خواهید نوشت‌.

برای اینکه بدانیم چگونه باید مشاور املاک موفقی باشیم مطلب زیر را از لینک زیر بخوانید

لینک آموزش مشاور حرفه ای املاک با درآمد عالی

۱۷- نگران شنیدن نه نباشید، نه یعنی پول! در شغل املاک ممکن است در روز چندین نه بشنوید. بعد از مدتی تعداد بله ها بر نه ها در شغل املاک غلبه خواهد کرد.

۱۸- مشاورین املاکی که بیشترین نه ها را دریافت می کنند بیشترین بله ها را نیز می شنوند. این رابطه در شغل املاک مستفیم است.

۱۹- باید به مشاوره و خدماتی که ارائه می دهید اعتقاد داشته باشید، اگر اعتقاد دارید که کار شما مثل یک مشاور املاک عالی است، ناخودآگاه مشتری این موضوع را درمی یابد. (و برعکس!)

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  تاسیس مشاور املاک (راهنمای کامل)

۲۰- مشاوران املاک موفق عاشق کار و املاکشان هستند. اگر از فعالیت در شغل مشاور املاک لذت نمیبرید روی سلیقه خود بیشتر کار کنید.

هدف یک مشاور املاک در کسب و کار

۲۱- به جای اینکه مشاور املاکی ماهر باشید، یک مشاور دلسوز باشید، آنگاه فروش خودش اتفاق می افتد. هدف شما از انجام فرایند قرارداد باید حل مشکل مشتریان املاک باشد.

۲۲- فقط هدف این نیست که موفق به انجام قرارداد بشویم. هدف باید این باشد که آیا بهترین ملک را با این بودجه برای مشتری خود خریده ایم یا انتخاب بهتری برای او وجود داشت. ملک مشتری را به بالاترین قیمت فروخته ایم یا از فروش ملکش متضرر شده است؟

۲۳- قدرت در دست کسانی است که بهترین نُت برداری را دارند.مشاور املاک موفق همواره در حال نکته برداری از مشاورین موفق دیگر است.

۲۴- در املاک باید ابتدا اعتمادسازی کنید. اگر میخواهید بدانید که چرا برخی مشاورین املاک معاملات بیشتری انجام میدهند. بدانید آنها در واقع اعتماد بیشتری را جلب میکنند.

۲۵- انتخاب های امروز، کیفیت زندگی فردای شما را می سازند. گذشته را رها کنید و به فکر ساخت فردای خویش باشید.سلامت ذهن در شغل املاک بسیار مهم است.

بروز کردن دوره ای مشاوران

۲۶- هیچ موقع نگویید که دیگر دیر شده است. هیچ وقت برای گرفتن تصمیمات صحیح دیر نیست.اگر سالهای زیادی در شغل املاک به بطالت گذراندید بجای فکر کردن به تغییر شغل خودتان را تغییر دهید.

۲۷- به سوی خورشید تمرکز کنید تا سایه پشت تو قرار گیرد.انرژی در شغل املاک بسیار مهم است. مشاورین موفق همواره انرژی خود را در بالاترین سطح ممکن نگه میدارند.

سبک زندگی یک مشاور املاک باید چگونه باشد؟

کانال تلگرام ملک آموز با صدها ساعت آموزش رایگان

لینک کانال تلگرام آموزش املاک کلیک کنید

۲۸- ما باید تغییر کنیم. اگر تغییر نکنیم، کنترل زندگی را در دست نخواهیم داشت.

۲۹- برای هر حوزه زندگی باید برنامه جامعی تدوین کنیم. باید فراتر نگاه کنیم و روی آینده تمرکز کنیم.هرروز برای انجام معاملات بیشتر خیز برداریم.

۳۰- مشاورین موفق که در منطقه کاری خود مورد احترامند کسانی هستند که بیشترین وقت را روی آماده سازی برای آینده می گذارند.این احساس به مشتریان القا میشود.

۳۱- موفقیت در شغل املاک یک شبه اتفاق نمی افتد. شعله ای که زود فوران میکند با بادی کوچک خاموش خواهد شد. موفقیت یک مشاور حاصل اقدامات ریشه ای در شغل املاک است.

۳۲- منحرف شدن از مسیر اصلی، بزرگترین عامل شکست یک مشاور املاک است.

اهمیت مذاکره برای فروش املاک و مستغلات

۳۳- شخصیت کاری یک مشاور املاک با ادبیات او در ذهن مشتری شکل میگیرد. مشاور موفق کسی است که دایره واژگان صحیحی را برای گفتگو انتخاب کند.

۳۴- هر شخصی را با مذاکره صحیح میتوان قانع کرد. مشاوری موفق است که بتواند با مثال های ملموس در مذاکرات با مشتریان طرف مقابل را متقاعد کند.

۳۵- مشاورین املاک موفق کارهایی را انجام می دهند که پتانسیل نتایجش بالاست.فعالیت متمرکز روی ملک های برجسته پتانسیل شما را در شغل املاک بالا خواهد برد

۳۶- همیشه برای همه کارهایتات در شغل املاک برنامه داشته باشید تا بتوانید اقدامات خود را سر وقت و سریع تر انجام دهید.

۳۷- قبل از هر ارتباط و تماس با مالک و مشتری درمورد سوالات احتمالی آنها فکر کنید‌. مشاور موفق باید فی البداهه به سوالات ذهنی مخاطب پاسخ دهد.

۳۸- نهایت سعی خودتان را بکنید که در شغل املاک تمام فرایند معامله را بدون نقص انجام دهید. جزئیات برای بسیاری از مشتریان مهم تر از کلیات است.

۳۹- مشاورین املاک موفق عادت دارند کارهای شان را تکمیل کنند و نیمه کاره رها نکنند.

۴۰- ارتباط خوب با مدیران و همکاران در دفتر املاک بازدهی مشاور را بالاتر میبرد. تنش در محیط کار وی راندمان کارتان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

آموزش های تخصصی ملک آموز

شما میتوانید از طریق لینک های زیر منابع آموزشی مهمی در زمینه املاک بدست آورید و از این منابع استفاده کنید.یا کلمه آموزش را به شماره زیر پیامک کنید تا اطلاعات دوره های آموزش تخصصی املاک ملک آموز برای شما ارسال شود.تلفن ملک آموز:۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

لینک دانلود رایگان کتاب آموزش املاک pdf

لینک دوره تخصصی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

لینک دوره تخصصی مدیریت قرارداد(قرارداد نویسی)

لینک دوره تخصصی مشارکت در ساخت

لینک دوره تخصصی تاسیس و مدیریت فنی املاک

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.