دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک | پایگاه آموزش مشاور املاک

دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک

دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک

جامع ترین دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک با گواهی مهارت فنی و حرفه ای،جامع ترین،سندخوانی،مبایعه نامه نویسی،آموزش حقوقی،مدیریت قرارداد و اطاق جلسه

دوره آموزشی قرارداد نویسی املاک(فنی و حرفه ای)

مدیر قرارداد مشاور املاک یکی از مشاغل پردآمد در ایران محسوب می شود.مدیران قرارداد در دفاتر املاک نقش محوری در قراردادها دارند.مهم ترین دارایی انسان ها با قلم این افراد جابجا می شود.

از عقد اجاره نامه یک زیرزمین گرفته تا معاملات کلان و انبوه برج های شمال شهرهای بزرگ همگی توسط مدیران قرارداد معامله و ثبت می شود. مدیریت قرارداد و قرارداد نویسی یک علم و مهارت است که با آموزش و تمرین میتوان در این شغل مهارت لازم را بدست آورد. مدیران قرارداد نیازمند چندین مهارت هستند.

محتوا و سرفصل های دوره قراردادنویسی

دوره قرارداد نویسی و آموزش حقوقی املاک ملک آموز بصورت ویدیویی در ۷ قسمت حدودا ۲ ساعته (مجموعا ۱۴ ساعت) شامل تمامی آموزشهای مورد نیاز یک مدیر قرارداد است که سرفصل های متنوعی دارد:

انواع قرارداد املاک و مستغلات

قرارداد عهد و پیمانی میان دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی است.که با شرایط و آثار اختصاصی در باره یک موضوع معین تحریر و به امضای طرفین قرارداد میرسد. در دوره آموزشی قرارداد نویسی،ابتدا با مفهموم قراردادها و انواع آن و تفاوت میان قراردادهای املاک آشنا خواهیم شد.

آموزش سندخوانی

سندخوانی ملک یا طریقه خواندن سند ملک، در واقع فرآیند مطالعه و تفسیر اسناد مالکیت یک ملک یا املاک ارزیابی شده توسط متخصص املاک، وکیل ملکی و یا کارشناس رسمی دادگستری ذی صلاح است.که اولین و مهم ترین مهارت در دوره آموزشی قراردادنویسی محسوب می شود.در این دوره آموزشی بطور مفصل با انواع سند و اجزای آن و نحوه خواندن سند و تشخیص اصالت اسناد ملکی و تفاوت آنها آشنا خواهیم شد.

اصطلاحات حقوقی ملکی و مفاهیم حقوقی املاک

آشنایی با اصطلاحات حقوقی املاک همواره دغدغه ای مهم برای مدیران قرارداد است.چرا که این اصطلاحات معمولا با زبان عربی و تلفظ سخت و از نظر تعدد یادگیری آن بسیار دشوار است. از طرفی یک مدیر قرارداد بعنوان شخص مطلع ممکن است توسط طرفین قرارداد مورد سوال و پرسش قرار گیرد.

در دوره قرارداد نویسی ملک آموز با ساده ترین بیان و روش آموزشی تمامی اصطلاحات حقوقی املاک و مستغلات در قراردادها را به اندازه یک وکیل در زمینه املاک خواهیم آموخت. یادگیری اصطلاحات ملکی و مفاهیم آن در قرارداد ها یکی از بخش های مهم این دوره آموزشی خواهد بود.

تحریر مبایعه نامه و اجاره نامه

در دوره آموزشی قرارداد نویسی با کلیه مفاد و بندهای مبایعه نامه و اجاره نامه آشنا خواهیم شد.و بصورت عملی و تصویری نحوه تحریر انواع مبایعه نامه و اجاره نامه را بصورت حرفه ای با ذکر مثال و با ساده ترین بیان ممکن بررسی خواهیم‌کرد.

نگارش مبایعه نامه و اجاره نامه

یکی دیگر از مهارت های مدیران حرفه ای قرارداد نگارش و جمله بندی و متن نویسی قراردادها در املاک است. در یک قرارداد گاها نوشتن یک کلمه معنی و مفهوم کل قرارداد را دچار چالش میکند. و بلعکس عدم توانایی در نگارش صحیح قرارداد میتواند باعث ننوشتن مفاد و بندهای مهم در قرارداد شود.در اینصورت ابتدا متعاملین به خطر خواهند افتاد و سپس شما بعنوان کاتب قرارداد مسئول و پاسخگو خواهید بود.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  آموزش مشاور املاک|۶ راز مشاور املاک حرفه ای که نمیدانید!

در دوره آموزش قرارداد نویسی ملک آموز،با ساده ترین بیان نحوه نگارش حرفه ای قرارداد را باهم می آموزیم.و یاد میگیریم چگونه مانند یک مدیر قرارداد حرفه ای،قرارداد ها را تحریر‌ کنیم‌.

دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک

نکات تجربی در قراردادها

مدیریت قرارداد یک مهارت تجربیست. مدتها زمان صرف می شود تا شما بعنوان یک مدیر قرارداد،توانایی تصمیم گیری در لحظات حساس و قرارداد های مختلف را بدست اورید.آموزشهای صنفی صرفا معانی و اصطلاحات را به شما آموزش میدهند. درست مانند یک دانشجوی مکانیک که نام تمام قطعات و سنسورهای میلیمتری خودرو را میداند و با نحوه کار کردن این قطعات آشناست. اما در عمل وقتی یک خودرو را بصورت حقیقی در اختیارش قرار میدهند،برای تعمیر آن گاها پیچ های ابتدایی را نمیتواند باز کند. چراکه تجربه کافی در تعمیر خودرو ندارد.

مدیر قرارداد هم به همین نحو است.شما باید توانایی داشته باشید بعد از گذراندن دوره اموزشی،از پس هر قراردادی بر بیایید این قرارداد خواه اجاره دادن یک انبار باشد. یا اینکه معامله چندین برج یا آسمان خراش.در دوره قرارداد نویسی ملک آموز بصورت عملی باهم انواع قرارداد ها را پر میکنیم.و انواع قرارداد را بصورت تجربی بررسی خواهیم کرد. تا در زمان فعالیتتان هیچ‌مطلبی برای شما تازگی نداشته باشد.

تحریر قانونی قراردادها

ترس از ایجاد مشکلات حقوقی و کیفری،یکی از مهم ترین دغدغه های فکری مدیران قرارداد است.ما در دوره آموزشی قرارداد نویسی ملک آموز به شما چندین تکنیک خواهیم آموخت. که تحت هیچ عنوان حتی در صورت مشکل یکی از طرفین قرارداد، مدیر قرارداد زیر سوال نباشد.و از هر نظر کار شما بی عیب نقص شود،تحریر قانونی قرارداد جزو مسائلی است که میتواند شما را از هر مشکلی مبری کند.

آموزش حرفه ای جمع کردن قرارداد

یکی دیگر از مهم ترین بخش های آموزشی دوره قرارداد نویسی ملک آموز،قسمت مدیریت اطاق جلسه است.ما در این بخش بطور مفصل و بصورت نمایش فرضی طریقه جمع کردن حرفه ای قرارداد در اطاق جلسه و حل اختلاف بین طرفین قرارداد را به شما خواهیم آموخت.بطوریکه توانایی داشته باشید بالاترین اختلافات را بین طرفین حل و فصل کنید.قرارداد را جمع کرده و به امضا برسانید.

نحوه ارائه آموزش قرارداد نویسی و حقوقی

همانطور که‌گفتیم آموزشها بصورت ویدیویی در ۷ قسمت حدودا ۲ ساعته مجموعا حدود ۱۴ ساعت برای کاراموزان ارسال میگردد.

نحوه خرید دوره قرارداد نویسی ملک آموز

برای خرید دوره آموزشی قرارداد نویسی و حقوقی مشاور املاک اگر قصد دریافت دوره با گواهی فنی و حرفه ای را دارید،کلمه “دوره قرارداد نویسی با گواهی” اگر قصد آموزش بدون گواهی را دارید کلمه”دوره قرارداد نویسی” را به شماره تماس زیر پیامک کنید تا کارشناسان ملک آموز در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنند.

لینک دانلود رایگان کتاب آموزش املاک pdf

لینک دوره تخصصی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

لینک دوره تخصصی مدیریت قرارداد(قرارداد نویسی)

لینک دوره تخصصی مشارکت در ساخت

لینک دوره تخصصی تاسیس و مدیریت فنی املاک

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.