مشاور املاک موفق|٤ تکنیک فروش که به طرز عجیبی خریداران را به شما علاقمند می کند

مشاور املاک موفق|۴ تکنیک فروش که به طرز عجیبی خریداران را به شما علاقمند می کند

مشاور املاک موفق|٤ تکنیک فروش که به طرز عجیبی خریداران را به شما علاقمند می کند

هیچ خریداری بدون علاقه به مشاور املاک خود،خرید نمیکند.مشاور املاک موفق همواره از جدیدترین تکنیک‌های شغل املاک برای جذب مشتریان بالقوه استفاده میکند.در این آموزش ۴‌ تکنیک برای فروش مشاوران موفق املاک را بازگو کردیم.

۴ تکنیک فروش که مشاور املاک موفق برای جذب مشتری استفاده میکند

فروش ملک و خانه به مشتریانی که شما را میشناسند کار راحتی است.آن‌ها تحقیقات اولیه را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که شما مورد اعتماد ترین گزینه برای خرید خانه هستید٬ اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوالات و مشکلات آنان را رفع کنید و مطمئن شوید که آن ها از بین رقبایتان در بازر املاک و مستغلات، شما را انتخاب کرده اند.

ولی فروش به مشتریانی که شما را نمی شناسند دشوار است.اما، این کار غیر ممکن نیست. من از چهار تکنیک فروش مشاور املاک موفق، به این نوع خریداران استفاده می‌کنم. با ملک آموز همراه باشید:

موثرترین تکنیک‌های مشاور املاک
موثرترین تکنیک‌های مشاور املاک

به مشتریان املاک رویا بفروشید!

ممکن است مشتریان به فایل معرفی شده از جانب شما علاقمند نباشند، اما من تضمین می کنم که آنها به خودشان علاقه دارند!‌ کافی است به آنها نشان دهید که با خرید فایل شما چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد.

مثلا به شعار برندهای مطرح جهان توجه کنید: فقط انجامش بده یا برگرد کینک: راه خود رو برو
این شعارها هیچ ربطی به محصولی که می فروشند ندارند، آنها می گوید شما با داشتن محصول شان چه کارهایی می توانید انجام دهیدو شما را به رویا پردازی ترغیب میکنند.

راه حل اول این است که شما شرایط رویا پردازی را برای مشتریانتان مهیا کنید یعنی اینکه توضیحاتی ارائه دهید تا مشتریان شما با شنیدن این توضیحات انگیزه ای مانند زندگی در خانه‌ای با امکانات خوب ، زندگی در خانه ای با دسترسی فوق العاده و سودآوری بعد از خرید را تصور کند.

مشتریان بالقوه املاک دوست دارن بهترین ملک را در بهترین منطقه و با بهترین امکانات و بهترین قیمت ممکن خریداری کنند.مشاور املاک موفق در توصیف آنچه مشتری میخرد مهارت ویژه ای دارد.این کار باعث میشود شما نسبت به رقیبانتان که فقط ملک مورد نظر را بازدید میدهند متمایز و خاص جلوه داده شوید و علاقه مشتری به شما بیشتر خواهد شد.

تعصب تان را به ملکی که معرفی کرده اید نشان دهید

خیلی از مشاورین املاک تظاهر می کنند که به فایلشان تعصب ندارند و فقط قصد دارند که فایل را که به نفع خریدار است بفروشند. اکنون دیگر به واسطه هوشمندی خریداران خانه این استراتژی‌ها جواب نمی دهد.

در واقع هیچ رفتاری باعث نمی شود که مشتریان املاک فراموش کنند که قصد شما فروش ملک و دریافت کمیسون است. پس دست از تظاهر کردن بردارید و برخلاف آن رفتار کنید.

باور داشته باشید که فایل و خدمات شما بهترین است.

به آنها هیجان خود در معرفی ملک را نشان دهید و بگویید که چگونه فایل شما قرار است شرایط آنها را بهتر کند و چرا این ملک بهترین انتخاب برای خرید آنهاست؟ این حس تعصب و اعتقاد شما به فایل معرفی شده به مشتریان احتمالی شما حس خوبی را منتقل می کند و در نظر مشتریان املاک صادقانه جلوه میکنید و این کار باعث علاقمند شدن مشتری به فعالیت شما می شود.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  محاسبه حق کمیسیون مشاور املاک جدیدترین تعرفه
اموزش تکنیک‌های حرفه‌ای املاک
اموزش تکنیک‌های حرفه‌ای املاک

حس کنجکاوی خریداران بالقوه را تقویت کنید

زمانی که با یک خریدار در املاک تماس تلفنی برقرار می کنید هدفتان باید جلب نظر او باشد.من بعنوان یک مشاور املاک موفق از این استراتژی برای انجام کارهایم در فرایند فروش ملک استفاده می کنم .

در ابتدای جلسه بازدید به آن ها می‌گویم: ” قبل از اینکه فراموش کنم، لطفا در پایان بازدید ملک به من یادآوری کنید تا سوالی از شما بپرسم!آن‌ها مطمئنا قبول خواهند کرد.

در پایان جلسه بازدید از خانه، خریداران یا سوالی که قرار بود از آن ها بپرسم را یادآوری می کنند یا اینکه فراموش خواهند کرد.

اگر سوالی که قرار بود از آن ها بپرسم را یادشان بود معلوم می شود که تمایل به همکاری و ادامه مشاوره برای خرید خانه با من را دارند و من کارم را به خوبی انجام داده ام. اما اگر آن ها یادشان رفته بود که یادآوری کنند نشان می دهد که من در کارم موفق نبودم و باید راه دیگری را برای ارتباط با خریداران املا‌ک امتحان کنم.

این کار روی ضمیر نا خودآگاهشان تاثیر گذاشته و حس کنجکاویشان برانگیخته می شود و عجیب اینکه باعث میشود نسبت به مشاور املاک کنجکاو تر شوند.

از موفقیت‌های گذشته درس بگیرید!

من همیشه سعی کرده ام موفقیت های گذشته ام بعنوان یک مشاور املاک موفق را تکرار کنم و به اشتباهاتم فکر نکنم.ذهن ما اغلب مانند یک موتور جستجوگر رفتار می کند و نتایجی را به ما نشان میدهد که به دنبالش بوده ایم.

اگر فقط روی این تمرکز کنید که چطور در فروش فایلهایتان در گذشته شکست خورده اید٬‌ پس با احتمال زیاد به تنها چیزی که خواهید رسید شکست در فرایند فروش در شغل املاک خواهد بود.
خبر خوب این است که اگر بر روی چیزهایی تمرکز کنید که قبلا کار کرده‌اید ، همین قا نون اعمال خواهد شد.

یک راه برای تقویت این طرز تفکر این است که با مشتریانی که موفق شدید برایشان ملک معامله کنید بعد از قرارداد از آن ها در مورد اینکه چه چیز شما بعنوان یک مشاور موفق املاک آنها را جذب کرده است٬‌ سوال کنید.
پاسخ آنها می تواند به شما کمک کند که در مورد سایر مشتریان و خریداران املاک و مستغلات نیز از این راه و فرایند فروش استفاده کنید.

جمع بندی

معمولا بهترین راهکارها را برای بهتر فروختن ملک و فایلهایتاک در املاک از کسانی دریافت می کنید که قبلا به آنها ملک و خانه فروخته اید.

فکر کنید که برای مشتریان قبلی خود چه کارهایی انجام دادید که جذابیت خرید ملک از شما برایشان افزایش پیدا کرده است.


پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.