آموزش کار در مشاور املاک (راهنمای کامل) | پایگاه آموزش مشاور املاک

آموزش کار در مشاور املاک (راهنمای کامل)

آموزش کار در مشاور املاک (راهنمای کامل)

آموزش کار در مشاور املاک (راهنمای کامل) : در این مطلب به زبان ساده نحوه کار در املاک را بررسی کرده ایم . آموزش حرفه ای کار مشاور املاک ، یادگیری کار در مشاور املاک

راهنمای کامل کار در مشاور املاک

کار کردن در مشاور املاک امروزه از اهمیتی زیادی برخوردار است چراکه ویژگی های این شغل هر شخصی را وادار میکند تا برای فعالیت و کار در املاک تحقیق کند . اگر چه با نگاهی سطحی به شغل املاک این تصور را در مخاطب ایجاد میکند که کار در مشاور املاک راحت است اما مطمعننا یکی از پیچیده ترین مشاغل در جهان شغل مشاور املاک است .

چگونه در کار مشاور املاک موفق باشیم؟

اگر چه شغل مشاور املاک شغل پردرآمدی محسوب می شود و پتانسیل پیشرفت بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارد اما میتوان گفت پیشرفت و رسیدن به درآمد بالا در این شغل نیازمند دانش فنی است.

مسلما در شهر شما تعداد زیادی مشاور املاک مشغول به فعالیت هستند و از این تعداد مشاور املاک شاید تنها ۲ درصد جزو مشاورین املاک ویژه و موفق باشند الباقی مشاورین املاک را میتوان مشاور املاک معمولی خطاب کرد که در آمدشان فقط در حد امرار معاش است.

موفقیت در شغل املاک نیازمند کار حرفه ای و اصولی در شغل مشاور املاک است. تمام مشاورین املاک حرفه ای کار در مشاور املاک را بصورت حرفه ای یادگرفته اند و از یک اصول ثابت پیروی میکنند.

پس اگر میخواهیم در شغل املاک جزو ۲ درصد مشاورین املاک حرفه ای باشیم میبایست اصول حرفه ای کار در مشاور املاک را بیاموزیم. این اصول حرفه ای املاک شامل مراحل کار یک مشاور املاک بصورت تخصصی است .

چگونه میتوانیم نحوه کار در مشاور املاک را بصورت حرفه ای بیاموزیم؟

شما برای آموزش کار در مشاور املاک ۲ راه دارید:

اولین راه این است که شما اصول کار در مشاور املاک را تجربه کنید یعنی چند سال در این صنف فعالیت کنید تا به دانش مشاورین املاک حرفه ای دست پیدا کنید .

دومین راه این است که به جای کسب تجربه و چندین سال اتلاف وقت با استفاده از آموزش کار در مشاور املاک را بصورت جامع و حرفه ای بیاموزیم و توسط این دانش بدون نیاز به داشتن تجربه دانشی که مشاورین املاک حرفه ای دارند را در کوتاه ترین زمان بدست بیاوریم.

دوره های فنی و حرفه ای مشاور املاک کلیک کنید

مراحل کار در مشاور املاک به زبان ساده

برای موفقیت در کار مشاور املاک باید مراحل زیر را انجام دهید:

از برنامه کاری تبعیت کنید

برای کار در مشاور املاک ابتدا برنامه ریزی کاری مشاور املاک که برای شما محیا کردیم باید مو به مو اجرا کنید. برنامه کاری مشاور املاک شامل تمام فعالیت هایی است که در روز باید انجام بگیر‌د.

تخصص ایجاد کنید

دومین مرحله باید برای خودتان بعنوان مشاور املاک تخصص ایجاد کنید. برای ایجاد تخصص نباید روی مناطق مختلف و انواع ملک ها فعالیت کرد باید یک رنج کاری انتخاب کنید و در یک منطقه فعالیت کنید تا در آن منطقه و رنج تخصص بدست بیاورید (( یک رنج و محدوده رو انتخاب کنید))

از قانون ۸ فایل استفاده کنید

سوم مرحله استفاده از قانون ۸ فایل است . در قانون ۸ فایل باید ٨ فایل بقیمت در محدوده تخصص خودتان پیدا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  ترفند های فروش مشاور املاک آنلاین

کارشناسی فایل ها

چهارمین مرحله با استفاده از آموزش کارشناسی فایل ها را کارشناسی کنید و بقیمت برسانید.

فایل ها را شخصی کنید

پنجمین مرحله باید فایل های خود را اختصاصی کنید . یعنی سعی کنید مالک را جذب خودتان کنید تا به شما اطمینان کند و ملک خود را فقط به شما بسپارد.

فایل ها را آگهی کنید

ششمین مرحله باید ٨ فایل خودتان را با استفاده از روش هایی که گفتیم در معرض دید مشتریانی که در جستجوی ملک هستند بگذارید ((آگهی و …..))

جذب مشتری کنید

هفتمین مرحله میبایست با استفاده از آموزشهای پاسخگویی به آگهی جذب مشتری کنید تا مشتری برای بازدید فایلهای شما ترغیب شوند و به شما مراجعه کنند.

با فروشنده و خریدار قرار فیکس کنید

هشتمین مرحله در صورت پسندیدن فایل ، مشتری خود را برای قرارداد به اطاق جلسه دعوت کنید. طرفین را دعوت به نشست کنید (( با هر اختلاف قیمتی که بود))

تلاش برای قرارداد بعدی

آخرین مرحله باید قرارداد نوشته شده رو فراموش کنید و برای بعدی تلاش کنید.

آیا کار کردن در مشاور املاک مشکل است؟

با اینکه کار در مشاور املاک پیچیدگی های خاص خودش را دارد اما نباید کار رو در ذهنتون سخت کنید.
علی رقم باور عموم مردم کار در املاک نیاز به زبون بازی و دروغ و مهارت و فن بیان خیلی قوی ندارد.فقط باید مراحل کارتان را صحیح و اصولی انجام بدهید و پشتکار و دقت و تلاش داشته باشید.

شغل املاک شغلی ترفند محور است اگر ترفندهای حرفه ای را بلد باشید موفق خواهید شد در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به سرمایه بیشترین درآمد را کسب کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم برای یادگیری کار در مشاور املاک‌ بهترین راه استفاده از آموزش های اصولی است تا در سریع ترین زمان ممکن در این شغل به یک مشاور املاک حرفه ای تبدیل شوید .

مجموعه ملک آموز از سال ۱۳۸۹ با ورود به عرصه آموزش مشاورین املاک تا به امروز در هر دوره تغییراتی را در آموزش های خود با توجه به نیاز مخاطبان خود اعمال کرده و چکیده آموزشها در قالب پکیج های آموزش مشاور املاک در رنج های مختلف ملک آموز حاصل سالها تجربه آموزشی و استفاده هزاران نفر در قالب مشاورین املاک مبتدی و مشاورین املاک حرفه ای را امروز در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد .

تیم‌ ملک آموز مفتخر است که با استفاده از آخرین متد آموزشی مشاور املاک در سطح کشور هزاران نفر را از طریق پکیج های آموزشی خود پرورش داده و روانه بازار املاک کرده است. و آموزشها امتحان خود را پس داده.

پکیج حرفه ای آموزش کار در مشاور املاک

پکیج‌ آموزش مبانی مشاور املاک شامل صفر تا صد مبانی مشاور املاک ، الفبای مشاور املاک ، ترفندهای مشاور املاک ، آموزش مشاور املاک مبتدی ، آموزش مشاور املاک حرفه ای ، آموزش کامل رنج فروش املاک ، آموزش رنج اجاره املاک و اصول و فنون مذاکره مشاور املاک

لینک خرید پکیج آموزش مبانی مشاور املاک

شما همچنین میتوانید از آموزش های صوتی ملک آموز استفاده نمایید

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.