ترفند تولید مشتری املاک | پایگاه آموزش مشاور املاک

ترفند تولید مشتری املاک

فوت و فن مشاور املاک

تولید مشتری روشی ابتکاری در دلالی نوین است،تولید مشتری روشی است که با اجرای آن مشاورین املاک از جذب مشتری بی نیاز می شوند، پیدا کردن مشتری املاک،مشتری یابی املاک

آموزش صوتی مشاوراملاک : جذب مشتری بدون آگهی با روش تولید مشتری

مشاغل در سالهای اخیر و با ورود تکنولوژی و تغییر سبک زندگی دچار تغییرات بنیادی شده است. مشاورین املاک نیز از این قائده مستثنی نیستند.

تا همین چند سال قبل هر متقاضی برای انواع معاملات املاک مختلف برای جستجوی فایلهای موجود بلافاصله برای بررسی قیمت املاک در هر نقطه ای از ایران ، به دکه روزنامه فروشی مراجعه میکرد .و با خرید یک روزنامه همشهری منبع گسترده ای از فایلهای دسته بندی شده را در اختیار داشت.

ورود تکنولوژی به صنعت‌املاک

با ورود تکنولوژی و با گسترش فضای مجازی و شبکه اجتماعی هر شخص به یک رسانه تبدیل شده. ‌و مشتریان از منابع مختلفی به فایلها دسترسی پیدا میکنند. در واقع انحصار از بین رفته و تعداد زیادی منابع برای جستجوی ملک بوجود آمده.

آش شور با ورود پلتفرم های سمساری

امروزه به حدی منابع ارائه ملک زیاد شده که نرم افزارها و اپلیکیشن های سمساری که کار اصلی آنها فروش دمپایی دست دوم و آفتابه کم کارکرد و ضایعات انباری و میخ طویله هست . اکنون در حال ارائه منابع ملک ها هستند.

کم شدن مخاطب سمساری ها

از همان ابتدا اما‌مشخص بود دمپایی پاره فروش ها و سمساری ها منابع خوبی برای فروش املاک نیستند. و با محرک هایی در طول زمان سمساری ها نیز مخاطبان خود را از دست داده اند. بنابراین مشاغل میبایست برای جذب مشتریان بدنبال روش های جدیدی باشند.

روش ابداعی تولید مشتری

روش تولید مشتری روشی ابداعی است که مورد آزمون قرار گرفته. برای استفاده مشاورین املاک از این روش ممکن است مدت زمانی نیاز به تمرین و تلاش باشد. اما اگر توان جذب مشتری با این روش را بدست بیاورید دیگر برای جذب مشتری و فعالیت در بازار نیازمند هیچ‌منبعی نیستید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  آموزش فایل یابی حرفه ای املاک (آموزش صوتی)

چراکه در روش تولید مشتری ما بجای اینکه بدنبال مشتری برای فایل هایمان بگردیم ، خودمان اشخاص را تبدیل به مشتری برای فایل هایمان میکنیم.

آموزش صوتی تولید مشتری

با ملک آموز همراه شوید تا در ادامه کلیات روش تولید مشتری را در غالب آموزش صوتی خواهیم شنید. لازم به ذکر است این آموزش مکمل ۲۳ قسمت دیکر آموزشهای مبانی پیشرفته املاک است که شما میتوانید این دوره آموزشی را از طریق لینک های انتهای این صفحه تهیه کنید.

مجموعه ۲۳ فایل صوتی آموزش مشاوراملاک را میتوانید با قیمت استثنائی ۵۰۰ هزار تومان از طریق لینک زیر خریداری کرده و بلافاصله بعد از پرداخت مجموعه ۲۳ فایل آموزشی را در یک فایل زیپ دانلود نمایید.👇

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
جملات کلیدی مشاور املاک نابغه

جملات کلیدی مشاور املاک نابغه

جملات کلیدی مشاور املاک،املاک شغلیست کلامی،پر از جملات ساده و پیچیده که بکار بردن صحیح جملات کلیدی املاک در جای…

بیشتر بخوانید
انتخاب فایل مشاور املاک در شرایط بحران

انتخاب فایل مشاور املاک در شرایط بحران(صوتی)

انتخاب فایل مشاور املاک در زمان رکودهای مقطعی بازار مسکن مهم ترین چالش یک مشاور املاک است،آموزش صوتی انتخاب فایل املاک

بیشتر بخوانید
دلایل نتیجه نگرفتن مشاور املاک

دلایل نتیجه نگرفتن مشاور املاک

همه چیز در باره دلایل نتیجه نگرفتن مشاور املاک و عدم موفقیت مشاور املاک.دلایل عدم نتیجه گیری مشاورین املاک قرارداد ننوشتن در املاک

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.