دوره های فنی وحرفه ای املاک %پکیج اموزش مشاوراملاک %دوره اموزش املاک

دوره های فنی وحرفه ای املاک

دوره های فنی وحرفه ای املاک

دوره های فنی وحرفه ای املاک

آموزش تخصصی مشاوره تا مدیریت مشاور املاک

آموزشگاه مشاورین و مدیران املاک

ملک آموز برگزار میکند!!!!

ملک آموز اولین پایگاه آموزش تجربی مشاور املاک برگزار کننده دوره های فنی وحرفه ای املاک

ملک آموز با بیش از یک دهه تجربه در زمینه آموزش مشاورین ‌و مدیران املاک هزاران مشاور و مدیر املاک را نه تنها در ایران بلکه در کشور های رو به توسعه مانند ترکیه و امارات، پرورش داده است.

دوره های آموزشی ملک آموز با ویژگی های منحصر به فرد

نسبت به سایر آموزش ها با استفاده از جدیدترین متد آموزشی در سالهای اخیر توانسته موفق ترین مشاورین و مدیران املاک را به بازار مسکن روانه کند.

دوره های فنی وحرفه ای املاک

آموزش ها در رشته های زیر برگزار میگردد:

دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک

دوره آموزش مبانی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

دوره جامع کاربردی و تخصصی مشارکت در ساخت

دوره جامع مدیریت فنی و مدیریت قرارداد

همه دوره ها با گواهی مهارت پایان دوره فنی و حرفه ای ارائه میگردد و صفر تا صد روند آموزش و دریافت گواهی غیر حضوری و آنلاین انجام میگردد

نحوه برگزاری دوره های فنی وحرفه ای املاک

دوره ها بصورت غیر حضوری برگذار می شود و قابلیت شرکت در دوره ها از همه شهرها و کشورها وجود دارد.

برای شرکت در دوره های فنی وحرفه ای املاک ابتدا میبایست پکیج های آموزشی مربوط به هر دوره را خریداری کنید . بعد از دریافت پکیج مربوط به دوره ای که ثبت نام کردید میبایست آموزش ها را مطالعه نمایید و با ثبت درخواست گواهی مهارت فنی و حرفه ای مربوط به دوره ای که شرکت کردید بیستم هر ماه در آزمون آنلاین همان دوره شرکت نمایید.

بعد از انجام آزمون کارآموزهایی که در تهران سکونت دارند بصورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و گواهی مهارت خود را دریافت میکنند. کارآموزان شهرستان ها و یا کشورهای دیگر گواهی خود را از طریق پست دریافت میکنند.

توجه: شرکت در دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک و اخذ گواهینامه مهارت فقط از طریق تماس تلفنی قابل انجام است

هزینه شرکت در دوره های فنی وحرفه ای املاک

هزینه شرکت در دوره ها بستگی به دورهای مختلف متغیر است . شما برای شرکت در دوره های آموزشی ملک آموز یکبار هزینه خرید دوره مربوط به دوره درخواستی خود را پرداخت میکنید و آموزشها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. درصورتیکه قصد اخذ گواهی مهارت فنی وحرفه ای دوره ها را داشتید مبلغ ۷۵۰ هزارتومان برای هر گواهی دریافت می شود.

قیمت دوره آموزش مبانی پیشرفته (رنج فروش و اجاره )

۸۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت دوره جامع مشارکت در ساخت

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت دوره مدیریت فنی و تاسیس املاک

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مبالغ بالا هزینه خریددوره ها میباشد و چنانچه قصد دریافت گواهی مهارت فنی و حرفه ای دارید برای هر گواهی مهارت مبلغ ۷۵۰ هزارتومان بهنگام شرکت در آزمون دریافت میگردد

شما میتوانید هر ۴ دوره فنی و حرفه ای را بصورت یکجا با ۴۰ درصد تخفیف تهیه نمایید برای تهیه دوره ها بصورت یکجا با تخفیف ویژه با شماره تماس ملک اموز در انتهای این برگه ارتباط برقرار کنید

برای شروع دوره همین الان میتوانید از طریق لینک های زیر دوره آموزشی مربوطه را بصورت آنلاین خریداری و بلافاصله بعد از خرید دوره خود را دانلود نمایید👇

لینک خرید دوره مبانی مشاور املاک (رنج فروش و اجاره) کلیک کنید

لینک خرید دوره جامع مشارکت در ساخت ( کلیک کنید)

لینک خرید دوره مدیریت فنی و قرارداد (کیک کنید)

دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک (کلیک کنید)

ویژگی آموزش های فنی و حرفه  ای املاک

۱-کلیه آموزشها با بیان ساده و متدهای آموزشی روز دنیا طوری طراحی شده که برای هر رده سنی و با هر سطح سواد و سطح آموزشی قابل درک و قابل فهم باشد.

۲-آموزشها با آخرین متد های روز دنیا همراه بوده و ۱۰۰% کارآمد و مفید و مثمر ثمر است .

۳-همیشه آموزش تنها کافی نیست . در بسیاری از آموزشها مانند کتب درسی شما بین آموزش و تجربه کاری فاصله زیادی احساس می کنید بطوریکه عملا اجرای مطلب آموزش داده شده ممکن نیست. ما تضمین میکنیم که در آموزشهای ملک آموز صرفا مسئله تئوری و سطحی بررسی نشده ، بلکه آموزشها بر اساس تجارب کاری ارائه میگردد و صد در صد قابل پیاده سازی خواهد بود.

۴-شرکت در هر دوره آموزشی ملک آموز برابر با تجربه  یک فرد دارای حد اقل ۵ سال سابقه کاری خواهد بود.بنابراین فرصت های بسیاری برای پیشرفت شما وجود دارد.

۵- با توجه به این  اینکه در کشور ما یکی از پردرآمد ترن مشاغل صنف املاک است تخصص هر دوره را بصورت مهارت های ویژه دلالی علمی املاک خواهید آموخت.

۶- آموزشها توسط مدرس با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری موفق در زمینه مشاوره و مدیریت املاک برگزار تدوین وتهیه گردیده است .

هزاران کارآموز توسط این آموزشها در طول سال های گذشته وارد بازار املاک شده و موفق ترین افراد این رشته را تشکیل میدهند.

آموزشهای ملک آموز شامل چندین دهه تجربه و تحقیق عملی و انتقال آن به شخص آموزش گیرنده میباشد.

ویژگی این آموزشها نسبت به آموزشهای دیگر اینست که در آموزشها معمولا مسائل و مباحث بصورت تئوری آموزش داده می شود و مطالب آن  در بازار کار کمتربدرد مخاطب می خورد. بعنوان مثال برای یک مشاور املاک آموزشها معمولا بصورت آموزش حقوقی ارائه میگردد در صورتیکه یک مشاور قبل از یادگیری مباحث حقوقی میبایست اصول کاری خود را بیاموزد .

در این دوره ها شما بدون داشتن تجربه از مرحله بدست آوردن فایل تا امضای قرارداد را بصورت جز به جز همراه با تکنیک و ترفند خواهید آموخت.

پرسش های متداول شما در خصوص دوره های آموزش مشاور املاک بهمراه پاسخ

در دوره آموزشی مبانی مشاور املاک چه مطالبی یاد میگیریم؟

دوره آموزش مبانی املاک شامل صفر تا صد مطالبی است که بک مشاور املاک حرفه ای از بدو ورود به شغل املاک با آن سر و کار دارد.ما در این دوره آموزشی ابتدا مقدمات شغل املاک را برای مشاورین مبتدی فراهم کردیم تا آنها بدون نیاز به داشتن تجربه از بدو ورود به شغل املاک همانند یک مشاور حرفه ای با اصول کار خود آشنا باشند. در قدم بعدی تمامی مراحل کار املاک را برای مشاورین رنج اجاره و فروش در بالاترین سطح ممکن آموزش دادیم. این مراحل از ابتدا شامل برنامه کاری مشاورین ، منطقه شناسی ، انتخاب رنج و رنج بندی ، فایل یابی حرفه ای ، روابط عمومی ، فن بیان ، کارشناسی ملک ، قیمت گذاری ملک ، نگارش حرفه ای متن آگهی ، ارتباط با مشتریان املاک ، اصول و فنون مذاکره در املاک ، اصول حرفه ای تماس تلفنی و پاسخگویی به آگهی ها ، بازدید حرفه ای املاک و تمامی مراحل صفر تا صد روند رسیدن یک مشاور به قرارداد می شود.
در قدم بعدی در آموزش مبانی املاک ترفندها و تکنیک های منحصر بفرد در رنج اجاره و فروش را بررسی کردیم تا با کمک این ترفندها بتوانید در کوتاه ترین زمان تبدیل به یک مشاور املاک حرفه ای شوید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  دلالی نوین چیست؟

در دوره آموزش مشارکت در ساخت چه مطالبی را یاد میگیریم؟

دوره جامع مشارکت در ساخت ملک آموز کامل ترین دوره آموزشی مشارکت در ساخت در ایران است. در شغل املاک معمولا مشاورینی که در رنج مشارکت فعالیت میکنند حداقل چندین سال برای ورود به رنج مشارکت در ساخت زمان نیاز دارند ولی ما مدعی هستیم که یک مشاور مبتدی یا تازه کار از بدو ورود خود به شغل املاک بدون نیاز به داشتن هیچ تجربه ای و بدون نیاز به فعالیت در رنج های پایه ، با گذراندنددوره جامع مشارکت در ساخت توانایی دارد در رنج مشارکت در ساخت همانند یک مشاور با ۵ سال تجربه ، در رنج مشارکت در ساخت فعالیت کرده و با مشاورین خبره این رنج رقابت کند.
دوره جامع مشارکت در ساخت در ۱۲۹ صفحه از ابتدایی ترین موارد مشارکت در ساخت تا تخصصی ترین مطالب را در خود جای داده است. این دوره شامل تمامی مراحل کاری یک مشاور در رنج مشارکت در ساخت بصورت حرفه ای از فایل یابی تا امضای قرارداد می باشد. شما در این دوره اصول حرفه ای ارتباط با مالکین و سازندگان ، حل اختلافات ، محاسبات ، ترفندها و تکنیک های انجام قرارداد مشارکت در ساخت و مدیریت جلسه را خواهید آموخت و همچنین در این دوره موارد حقوقی که یک مشاور نیاز به دانستن آن دارد را بصورت حرفه ای به شما خواهیم آموخت . با شرکت در این دوره تمامی سوالات خود را در خصوص مشارکت در ساخت پاسخ خواهیم داد و به شما کمک میکنیم تا بتوانید در بالاترین سطح ممکن در این رنج فعالیت کنید

در دوره مدیریت فنی و قرارداد ملک آموز چه مطالبی یاد میگیریم؟

دوره مدیریت فنی و قرارداد ملک آموز ویژه ترین دوره آموزشی ملک آموز است . ما در زمینه مدیریت دفاتر املاک همواره خلاء احساس میکردیم چرا که با هزینه های گزافی که امروزه برای تاسیس و فعالیت یک دفتر املاک میپردازیم مطمعننا فرصتی برای کسب تجربه یا در اصطلاح عامیانه خاک خوری وجود ندارد. پس تنها روش ممکن برای تاسیس و اداره یک دفتر املاک بصورت حرفه ای استفاده از آموزش های تخصصی مدیریت حرفه ای املاک است و متاسفانه تمامی آموزش های موجود در زمینه مدیریت املاک صرفا آموزش حقوقی است. ما در قسمت مدیریت فنی این دوره از ابتدا تمامی موارد مدیریتی یک دفتر املاک از نظر فنی به شما آموزش خواهیم داد و بوسیله این دوره از ابتدا برای شما یک استراتژی کاری تعیین میکنیم و طبق این استراتژی تمامی راه حل ها و ترفندها و تکنیک های مدیریت حرفه ای املاک را به شما آموزش خواهیم داد. شما در این دوره ابتدا می آموزید‌ که چطور باید یک دفتر املاک را تاسیس کرد و در مرحله بعد از ابتدای کار بصورت تخصصی از استخدام و روش های تکمیل ظرفیت دفتر املاک در مدت یکماه تا تمامی مراحل و چالش های پیش روی یک مدیر املاک را بررسی کردیم . از آموزش مشاورین ، رنج بندی دفتر گرفته تا مدیریت مالی و مالیات دفتر املاک و حل اختلاف مشاورین و ارتقا دفتر املاک و ترفندها و تکنیک های بالابردن راندمان کاری و تبدیل کردن دفتر املاک شما به پردرآمدترین دفتر املاک منطقه. این آموزشها برای املاک های کفی و یا دپارتمان کارایی صد در صدی دارد و موجب تحول در دفاتر املاک و بالابردن راندمان کاری و افزایش چندین برابری درآمد و قرارداد ها حتی در دفاتر املاک با سابقه کاری زیاد خواهد شد.
قسمت بعدی این دوره مبحث مدیریت قرارداد است. حتما میدانید که یکی از مهم ترین ویژگی های حرفه ای یک مدیر املاک توانایی مدیریت جلسات قرارداد است . در تمامی قرارداد ها بین خریدار و فروشنده اختلاف هایی وجود دارد و این اختلاف ها موجب می شود تا در بیشتر موارد طرفین به توافق نرسند و معامله انجام نشود. ما در این دوره این توانایی را به شما اضافه میکنیم تا بتوانید هر قراردادی را با اختلاف قیمت و شرایط جمع کنید و به سرانجام برسانید . این قسمت از دوره مدیریت فنی شامل تکنیک های مدیریت اطاق جلسه و قرارداد بصورت تخصصی و حرفه ای است .

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام میتوانید با پشتیبانی ملک آموز فقط از طریق ارسال پیامک یا پیام در تلگرام با شماره زیر ارتباط برقرار نمایید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی مشکلات شما خواهند بود.

👇تلفن پشتیبانی ملک آموز👇

فقط پیامک یا تلگرام : ۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
درآمد مشاور املاک|حقایق تکان دهنده درباره میزان درامد شغل املاک

درآمد مشاور املاک|حقایق تکان دهنده درباره میزان درامد شغل املاک

درآمد مشاور املاک در ایران چقدر است؟این مهم ترین سوال افرادی است که قصد مشاور املاک شدن دارند.در این مطلب…

بیشتر بخوانید
دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک

دوره آموزش قرارداد نویسی و حقوقی املاک

جامع ترین دوره قرارداد نویسی و حقوقی املاک با گواهی مهارت فنی و حرفه ای،جامع ترین،سندخوانی،مبایعه نامه نویسی،آموزش حقوقی،مدیریت قرارداد…

بیشتر بخوانید
پکیج آموزش رایگان املاک

پکیج آموزش املاک

اگر قصد تهیه پکیج آموزش املاک را دارید یا برای یادگیری الفبای مشاور املاک تصمیم به تهیه پکیج آموزشی املاک…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آواتار کاربر کاربر مهمان محمد خدابنده ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

سلام خوبی شما
بنده مشاور املاک هستم
الان میخوام اقدام کنم به مدیر داخلی شدن میخوام اطلاعات حقوقیمو ببرم بالا سند خانی و ….
طریقه ی قرارداد نوشتن از اجاره و فروش بگیر تا پیش فروش و مشارکت
من هیچ اطلاعاتی در این موارد ندارم لطفا کمکم کنید محل سکونتم تهران هستش میخواستم بدونم کلاس های حضوری دارید من بیام تو کلاس ها شرکت کنم یا خیر ممنون میشم کمکم کنید
با تشکر

آواتار کاربر کاربر مهمان Nasim ۲۵ آبان ۱۳۹۶

ممنون از شما دوست عزیز

آواتار کاربر کاربر مهمان مه پاش ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

عالی بود!
ممنون بابت مطالب خوبتون

آواتار کاربر کاربر مهمان علی ۷ آذر ۱۳۹۵

آیا امکان خرید جزوات هردو دوره مشاور ومدیر املاک میباشد ودراین صورت جزوات جایگزین کاملی برای کلاس هستند البته شیراز هستم

آواتار کاربر کاربر مهمان reza ۹ تیر ۱۳۹۵

سلام وقت بخیر.کانال تلگرام دلالی نوین غیرفعال شده.چندروزی هست ک دیگه پیام نمیاد.باتشکرازملک اموز

افشین فرهنگ ۹ تیر ۱۳۹۵

با سلام
متاسفانه کانال تلگرام هک شده بود اما مجددا شروع بکار کردیم ممنون از توجه شما

آواتار کاربر کاربر مهمان Milad ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

سلام خدمت سایت ملک آموز

میخواستم درمورد کلاس دلالی نوین و اینکه در صورت ناتوانی در ثبت نام چجوری میتونم جزوه رو خریداری کنم

افشین فرهنگ ۹ تیر ۱۳۹۵

سلام چزوه هنوز منتشر نشده

آواتار کاربر کاربر مهمان شفیعی ۹ خرداد ۱۳۹۵

باسلام خدمت اقای ملک اموزخسته نباشید.اینجانب کارمند دولتی هستم وزیاد وقت ازادندارم امادرحال پیگیری اموزش صحیح وورودبه عرصه املاک هستم حتی برای این کار مغازه ای هم اماده دارم وفقط پیگیر امورات اموزش واجرا هستم لطفا برای ثبت نام برای من پیام بفرستید.باتشکرفراوان شفیعی

افشین فرهنگ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

سلام دوست عزیز
کلمه مشاوره رو به شماره ۰۹۱۲۳۹۷۳۶۸۷ پیامک کنید با شما تماس میگیرند

آواتار کاربر کاربر مهمان مریم ۶ خرداد ۱۳۹۵

سلام.آیا کلاسی برگزار میشه بازم؟ من شهرستانم و نمیتونم حضورا شرکت کنم. چطور میتونم اموزش ببینم ؟ تابحال درین عرصه فعالیتی نداشتم

افشین فرهنگ ۸ خرداد ۱۳۹۵

سلام خیر کلاس در شهرستان نداریم شما میتونین جزوه آموزشی رو خریداری کنید

آواتار کاربر کاربر مهمان reza ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

سلام لطفا در مورد معاوضه دو ملک و موارد حقوقی ان در صورت امکان توضیح بفرمایید.

آواتار کاربر کاربر مهمان میلاد ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام من مشاور املاک دارم میخواستم مشاوره بشم چطور باید اقدام کنم و در ضمن میخواستم در بعضی کلاس های آموزشی شرکت کنم ولی شهرستانم چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنید

افشین فرهنگ ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام میلاد جان
کلمه مشاوره رو به شماره ۰۹۱۲۳۹۷۳۶۸۷ اس ام اس کن باهات تماس میگیرن…

آواتار کاربر کاربر مهمان حسین ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام ملک آموز بزرگ من مشهد زندگی میکنم وشرایط اومدن به تهران ندارم آیا مشهد شعبه دارید یا از طریق اینترنت میتونم شرکت کنم

افشین فرهنگ ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام حسین جان
سری جدید جزوه دلالی نوین در شرف چاپ هست کلمه جزوه رو به شماره ۰۹۱۲۳۹۷۳۶۸۷ ارسال کن باهاتون تماس گرفته میشه

آواتار کاربر کاربر مهمان محمدرضا بیرامیان ۶ آذر ۱۳۹۴

با سلام خدمت سایت ملک آموز
چند وقتی میشه شغل املاک رو انتخاب کردم و میترسم شغل فعلیم رو رها کنم.با اینکه از چندین نفر که در آموزشها شرکت کردن تحقیق کردم ولی باز از خودم مطمعن نیستم که آیا میتونم یا نه خواهشا تا کلاسها پر نشده کمکم کنید چکار کنم ممنون میشم

افشین فرهنگ ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام
دوست عزیز کلمه مشاوره را به شماره ۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴ پیامک کنید تا در اسرع وقت برای مشاوره تماس گرفته بشه…ضمنا مشاوره رایگان هست

آواتار کاربر کاربر مهمان هیوا ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام . ببخشید دوره ی آموزشی دلالی نوین چند روز طول میکشه چون از شهرستان میخام بیام شرکت کنم ؟

افشین فرهنگ ۶ آذر ۱۳۹۴

سلام دوره فشرده ۱۰ جلسه یک روز در میان ۲ ساعته البته اگر مبحث دروس در ۲ ساعت جمع بندی نشود بعد از ۱ ساعت استراحت ۲ ساعت دیگر در همان روز برگزار می شود.
هدف ملک اموز بیشتر از رعایت تایم آموزش مفید است چرا که ملک آموز بر اساس ساعت و جلسه اموزش نمی دهد شما میبایست پس از آموزش امتحان بدهید و در صورت عدم قبولی تا ۱۰۰ها ساعت با همان هزینه ای که ابتدا دریافت می شود وظیفه داریم تا شما را با کوله بار تجربه راهی شهرتان کنیم

آواتار کاربر کاربر مهمان رضویان ۲۶ آبان ۱۳۹۴

چه عجب بعد ۱۰ سال ثبت نام جدید شروع شد ما که نا امید شده بودیم.
یه سوال ؟
خود آقای فرهنگ تدریس می کنند؟ یعنی ما مستقیم از ایشون آموزش می گیریم؟

افشین فرهنگ ۳ آذر ۱۳۹۴

سلام بله خود اقای فرهنگ تدریس می کنند