چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟ | آموزش مشاور املاک | ملک آموز

چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟

چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟

چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟،چگونه دریک ماه نابغه فروش املاک شویم و فروشمان را ۵ برابر کنید؟ تبدیل به مشاور حرفه ای املاک شوید !مشاور املاک موفق

تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای در بازار املاک یک تصمیم بزرگ است . اینکه تصمیم بگیرد به یک نابغه دراین شغل تبدیل شوید وتسلط کسب کار خود را بدست بگیرید فقط وفقط به خودتان بستگی دارد. 

تفاوت بین مشاور مبتدی و حرفه ای چیست؟

تفاوت بین یک مشاور املاک حرفه ای و مشاورین املاک معمولی بسیار کم است .یکی از مهم ترین مفاهیم در زمینه مدیریت وفروش در قرن بیست ویکم این اصل است که می گوید: تفاوتهای کوچک وجزیی در توانمندیها وقابلیتها تفاوتهای عظیمی در نتایج ایجاد می کند. اما شما در حال حاضر توانایی تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای را دارید .

اولین اقدام برای موفقیت در شغل املاک چیست؟

چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟

این فقط به خود شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید . برای تبدیل شدن به یک مشاوره املاک حرفه ای در املاک با ترس های خود مقابله کنید وخود را باورکنید وبرای موفقیت از بزرگان این صنعت الگو برداری کنید.اولین قدم برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای تصمیم است.باید بدانید میزان افراد موفق در این صنف بسیار زیاد است.تصمیم بگیرید شماهم جزو افراد موفق در این صنف باشید و برای این هدف تمام تلاشتان را بکار گیرید.

مشاورین املاک حرفه ای انسان یا فرا انسان؟

ایا شما فکر می کنید مشاورین املاک حرفه ای و موفق  که قرارداد های زیادی را در ماه می بندند وکمیسیونهای بیشتری می گیرند فرا انسان هستند؟

آیا نابغه ها در هر زمینه ای انسان نیستند؟ مگر نشنیده اید که اکثر نوابغ با کمترین امکانات نابغه شده اند؟ نه به هیچ وجه مشاورین املاک حرفه ای و نابغه های املاک انسانهای معمولی هستند مثل خودتان فقط انها دو چیز ساده رو رعایت می کنند . 

یک: انها تصمیم گرفتند وباور کردند که می توانند یک مشاور حرفه ای شوند 

دو:از یک روش یکسان استفاده کردند و آن روش را گام به گام اجرا کرده اند 

با وضعیت کنونی در ماه چند قرارداد دارید؟؟؟

حقیقت این است که شرایط فروش ملک و آپارتمان نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم به مشکلات وسختی های زیادی مواجه است.ممکن است بعضی از دوستان اعتراض بکنند و بگویند در دیگر کشورها که تحریم نیست . وضع مالی مردم خوب است پس چرا میگویید شرایط فروش خوب نیست. ما و کشورهای پیشرفته دو حالت مختلف با یک نتیجه گیری مشترک داریم.

در کشور ما به علت کمبود درآمد و قیمت بالای ملک مردم قادر به خرید زیاد نیستند.در کشورهای پیشرفته درآمد خوب است . اما تعداد و تنوع فایل ها و ملک های عالی زیاد است و رقابت بین مشاورین املاک موفق هم بسیار وحشتناک است.بنابراین برای بدست آوردن یک مشتری و حفظ او باید حتما یک مشاور حرفه ای بود وگرنه قادر به فروش نخواهد بود.

موضوع این است که در همین شرایط بازار هم مشاورینی هستند که فروش و درآمد بسیار عالی دارند. اما چطور ممکن است؟

چگونه بعضی مشاورین در هر شرایطی فروش و درآمد عالی دارند؟

دوستان عزیز حقیقت این است که مهمترین قانون جهان هستی، قانون علت و معلول است.برطبق این قانون هر چیزی که شما میبیند یا اتفاق افتاده است یک معلول است و یک علت آنرا پدید آورده است. مثلا:

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  آموزش گام به گام مشاور املاک|۸ گام مهم برای مشاور تازه کار

اگر من وشما چاق هستیم، این چاقی یک معلول است و علت آن پرخوری، ورزش نکردن و کم تحرکی و… است.اگر روابطمان با همسر و فرزندانمان عالی نیست، این یک معلول است . دهها موضوع میتواند علت بوجود آمدن این شرایط باشد

اگر وضع مالی ما خوب نیست، این یک معلول است و دلایل زیادی مثل ندانستن علم هوش مالی باعث بوجود آمدن این شرایط باشد.بنابراین اگر شخص یا شرکتی فروش عالی دارد، این یک معلول است و علت آن دانستن علم فروشندگی وبازاریابی و مشتری مداری است.

خوشبختانه موفقیت در هر زمینه ای نشانه دارد.اگر ما تحقیق کنیم وببینیم افراد موفق چگونه عمل کرده اند و ما هم دقیقا همان کارها را انجام دهیم، مسلما ما هم موفق خواهیم شد.

در مورد فروش موفق و درآمد عالی هم همینطور است:

یعنی تمام مشاورین املاک حرفه ای و موفق که فروش عالی دارند ، یک سری کارهای مشابه را انجام میدهند.ما هم اگر این کارها را یاد بگیریم.حتما مانند آنها فروش عالی خواهیم داشت و درآمد عالی خواهیم داشت.

نکته جالب این است که در هر حوزه کاری:

۲۰ درصد از افراد، ۸۰ درصد فروش و درآمد آن حوزه را دارند و ۸۰ درصد بقیه افراد بر سر ۲۰ درصد باقی مانده با هم رقابت شدید دارند.

در شغل املاک هم همینطور است.ما هم اگر میخواهیم جزو ۲۰ درصد پردرآمد صنف مشاور املاک باشیم باید روش فروش آنها را که علم روز مشاور املاک است یادبگیریم و اجرا کنیم.

نابغه ها چرخ را دوبار اختراع نکرده اند. انها از ادمهای موفق الگوبرداری می کردند وبه انسانهای موفق تبدیل شدند.شما اگر بخواهید می توانید در هفته ۲ قرارداد ویا بیشتر بفروش برسانید . این شما هستید که مشخص میکنید یک مشاور املاک معمولی هستید یا یک نابغه در شغل املاک.

چگونه دریک ماه نابغه فروش املاک شویم؟

مشکل اینجاست که ما میخواهیم با روشهای سنتی، به مشتریان بسیار باهوش امروز بفروشیم. این امکان پذیر نیست و حتما شکست خواهیم خورد.چه کار باید کرد؟

آموزش مشاور املاک حرفه ای و تبدیل شدن به یک نابغه فروش در املاک تنها راه حل موفقیت در شرایط کنونی است.

مشاور املاک امروزه نه یک شغل، بلکه یک علم تخصصی شده است.

تمام مشاورین املاک حرفه ای و موفق، امروزه دوره های آموزش علمی مشاور املاک حرفه ای را شرکت میکنند تا آنها به نابغه فروش تبدیل شوند.اگر علم مشاور املاک حرفه ای را ندانیم در بازار امروز قطعا محکوم به شکست هستیم.بنابراین باید از همین امروز اقدام به یاد گیری و آموزش علم تخصصی مشاور املاک حرفه ای کنید.

ما در ملک آموز این بستر را برای شما هم بصورت رایگان هم بصورت شرکت در دوره های تخصصی و استفاده از پکیج های آموزشی مشاور املاک فراهم کردیم.

اگر میخواهید از آموزشهای رایگان و مبانی اولیه املاک توسط ملک آموز استفاده کنید.

از طریق لینک زیر وارد کانال تلگرام ملک آموز شوید👇

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.