دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf | آموزش املاک ملک آموز

دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf

دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf

دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf،هم اکنون میتواحنید بصورت رایگان پی دی اف آموزش املاک ملک آموز را دانلود نمایید.

کتاب پی دی اف رایگان آموزش مشاور املاک

لینک دانلود انتهای مطلب می باشد

ملک آموز چگونه تاسیس شد؟

دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک

ملک آموز از سال ۱۳۹۲ با هدف علمی کردن معاملات املاک در ایران با ایده دلالی نوین املاک توسط آقای مهندس افشین فرهنگ تاسیس شد.ایده تاسیس یک پایگاه آموزشی تجربی در زمینه املاک از سال ۱۳۸۵ همزمان با سالهای آغازین دولت محمود احمدی نژاد و با تلاطم شدید بازار املاک ایران در ذهن ایشان شکل گرفت.در آن مقطع برای اولین بار همهمه سرمایه گذاری در بازار املاک ایران ایجاد شد.قبل از این مقطع مسکن در بازار ایران صرفا جنبه مصرفی داشت و کمترین کسی با ایده سرمایه گذاری به این بازار نگاه میکرد.این مساله و نبود پایگاهی جامع برای یادگیری افرادیکه قصد ورود به حرفه مشاور املاک را داشتند مهم ترین محرک برای شکل گیری اولین پایگاه آموزشی املاک و مستغلات در ایران شد.

هدف از تاسیس ملک آموز چه بود؟

آقای مهندس افشین فرهنگ موسس ملک آموز در مصاحبه خود با وبسایت اقتصاد انلاین در مورد اهداف تاسیس مجموعه آموزشی ملک آموز گفت:من از سن خیلی کم و بصورت اتفاقی بدون هیچ زمینه قبلی به این حرفه ورود کردم. در ابتدای ورودم به این شغل مشاورین زیادی را میدیدم که سالهای زیادی را بدون داشتن پیشرفت در این حرفه گذرانده بودند و زمانیکه با آنها در مورد دلایل عدم پیشرفتشان در این صنف صحبت میکردم،متوجه شدم خیل عظیمی از آنها چندین سال از عمر کاری خود را صرف تجربه کردن بدیهیات ساده این صنف کرده بودند.در واقع بسیاری از این افراد حتی با وجود گذشت سالهای زیادی از عمر‌خود در این صنف چیز زیادی از کسب و کار خود نمیدانستند.

مساله قابل تامل دیگر اینکه دفاتر املاک برای افراد شاغل بعنوان یک محل کار جدی شناخته نمیشد.اکثر افراد شاغل را در صنف املاک یا بازنشسته ها تشکیل داده بودند که از سر بیکاری و با هدف گپ زدن در دفاتر املاک کار میکردند.یا این مساله بسیار تعجب من را برانگیخته بود که تقریبا تمامی افراد شاغل در این صنف هرروز صبح قبل از دیدن آگهی های بخش املاک در روزنامه،قسمت استخدام را جستجو میکردند تا شاید شغلی مناسب برای خود پیدا کنند.

فقدان آموزش املاک در ایران

در نتیجه ی این شرایط تاسف بار ابتدا بدنبال راه حلی میگشتم که افراد موفق در صنف املاک و مستغلات را پیدا کرده و بجای تلف کردن چندین سال برای یادگیری بدیهیات در این حوزه، بتوانم از انها کار املاک را یاد بگیرم. نتیجه اما حیرت آور تر بود. چراکه عملا هیچ کس حاضر به انتقال تجربیات خود به دیگر مشاورین املاک نبود.درواقع شما برای نتیجه گیری در این شغل چاره ای نداشتید بغیر از اینکه سالهای زیادی را صرف تجربه کردن مسائلی کنید که میتوان به راحتی از اشخاص موفق این حوزه آموزش دید.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  ۷ روش حرفه ای فایل یابی املاک در سال ۱۴۰۲

مشکل بعدی این بود که یک آموزشگاه املاک در میدان انقلاب حوالی خیابان جمالزاده وجود داشت که با مراجعه به آن متوجه شدم شخص آموزش دهنده یک وکیل پایه دو دادگستریست و همه آنچه از صنف املاک به کاراموز منتقل میکند یک مشت لغات عربی حقوقیست که عملا ۹۰ درصد این لغات را شما هرگز در شغل املاک نخواهید شنید. درست مثل بسیاری از دروس مدارس که یادگیری آنها هیچ علت خاصی ندارد.

مساله مهم بعدی اینکه صنف املاک در حال گسترش بود و به وضوح میتوانستی گسترش دفاتر املاک را در سطح شهر ها لمس کنی. پس این فعالیت نیاز به یک منبع غنی آموزشی برای انتقال تجربیات داشت که اهداف اصلی ایده راه اندازی یک آموزشگاه تجربی املاک در ذهن من شکل گرفت.

منابع کتاب آموزش مشاور املاک چیست؟

کتاب پی دی افی که در حال دانلود آن هستید شامل تمامی آموزشهای متنی ملک آموز از سال ۱۳۹۲ تا مهر سال ۱۴۰۰ است.در واقع منبع تمامی مطالب این فایل پی دی اف صرفا آموزشهای تجربی ملک آموز در مورد شغل مشاور املاک است.که بصورت رایگان طی این سالها در کانال تلگرام و یا سایت ملک آموز منتشر گردیده.این متون آموزشی بصورت یکجا گردآوری شده و جهت استفاده مشاورین املاک بصورت رایگان برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفته.

سرفصل های کتاب آموزش مشاور املاک pdf

این فایل پی دی اف همانطور که گفته شده فاقد سرفصل و فهرست و بصورت پراکنده شامل موضوعات متنوع و مختلفی در حوزه فعالیت یک مشاور املاک است.در اصل مطالب این کتاب pdf آموزش املاک با هزاران مطلب دیگر در کانال تلگرام ملک آموز طی سالها منتشر شده.برای دسترسی راحت تر مخاطبان مطالب غیر مرتبط با اموزش املاک حذف شده و تمامی پست های اموزشی مرتبط با کار املاک جمع آموری و بصورت یک فایل پی دی اف برای دانلود و استفاده رایگان در اختیار مخاطبین ملک آموز قرار میگیرد.

آموزشهای تخصصی مشاور املاک

ملک آموز هم اینک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه آموزش به مشاورین و مدیران املاک دارای آرشیوی غنی از آموزشهای تخصصی در مورد تمامی موضوعات مرتبط با بازار املاک است.شما هم اینک میتوانید آموزشهای ملک آموز را در ۴ دوره مدیریت فنی و تاسیس املاک،دوره قرارداد نویسی و مدیران قرارداد،دوره جامع مشارکت در ساخت، دوره مبانی املاک ویژه رنج فروش و اجاره تهیه نمایید.

دانلود رایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf

هم اینک میتوانید کتاب رایگان پی دی اف آموزش املاک را از لینک زیر دانلود نمایید

لینک دانلودرایگان کتاب آموزش مشاور املاک pdf

دوره های آموزش حرفه ای املاک

شما میتوانید از طریق لینک های زیر منابع آموزشی مهمی در زمینه املاک بدست آورید و از این منابع استفاده کنید.یا کلمه آموزش را به شماره زیر پیامک کنید تا اطلاعات دوره های آموزش تخصصی املاک ملک آموز برای شما ارسال شود.تلفن ملک آموز:۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

لینک دوره تخصصی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

لینک دوره تخصصی مدیریت قرارداد(قرارداد نویسی)

لینک دوره تخصصی مشارکت در ساخت

لینک دوره تخصصی تاسیس و مدیریت فنی املاک

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.