آموزش مشاور املاک|۶ راز مشاور املاک حرفه ای که نمیدانید!

آموزش مشاور املاک|۶ راز مشاور املاک حرفه ای که نمیدانید!

۶ راز مشاور املاک حرفه ای که نمیدانید!

فروش املاک و مستغلات یکی از پیچیده ترین و راز آلود ترین مشاغل در جهان است‌.مشاوران املاک حرفه‌ای هیچ‌گاه راز و رمز کسب درآمد خود را بازگو نمیکنند.در اموزش مشاور املاک امروز،۶ راز مهم مشاور املاک حرفه‌ای را که نمیدانید برای شما افشا خواهیم کرد.

رازهای مشاور املاک حرفه‌ای

ترفند و راز موفقیت در اغلب کسب و کارها جزو اسرار مشاغل است.از هزاران برند پوشاک فقط تعداد انگشت شماری به موفقیت میرسند.از ده‌ها فست فود در یک خیابان یک مغازه از بقیه فروش بیشتری دارد.به راستی جه اسراری در موفقیت کسب و کار وجود دارد؟شغل املاک نیز از این قائده جدا نیست.این کسب و کار پر از رازهای ناگفته است.

بروزترین آموزش‌های مشاور املاک
بروزترین آموزش‌های مشاور املاک

۶ راز مشاوران املاک حرفه‌ای

۱-مشاور حرفه‌ای یا مشاور مبتدی؟

این یک راز است که هیچ گاه مشاوران حرفه‌ای در ارتباط شازی با مشتریان املاک خود را با سابقه طولانی معرفی نمیکنند.علت این است که مشتریان بالقوه املاک به مشاوران مبتدی اعتماد بیشتری دارند.این یکی از اسرار موفقیت مشاوران حرفه‌ای املاک است‌که هرگز به شما نمیگویند.

۲-قیمت واقعی ممنوع

مشاور املاک حرفه‌ای هیچ گاه قیمت واقعی ملک را به فروشنده و خریدار نخواهد گفت.این جزو تکنیک های کار املاک است.هیچ ملکی با قیمت واقعی خود معامله نمی شود.قیمت حقیقی املاک فقط در جلسه قرارداد توسط مشاور املاک حرفه‌ای گفته خواهد شد وگرنه انجام معامله به امری محال تبدیل می شود‌.

۳_بازدید بهترین ملک آخرین گزینه

یک راز مهم فعالیت مشاوران حرفه‌ای املاک این است که قبل از بازدید فایل هدف مشتری باید فایل‌های بی کیفیت ببیند.وگرنه توقع مشتری از خریدش بالا خواهد رفت.بنابراین هیچ گاه بهترین فایل را در اولین بازدید خرج نمیکنند.مشتری باید بهترین انتخاب را در آخرین بازدید ببیند.این خصوصیات و جزو اسرار و رازهای شغل مشاور املاک است

۴_بازدید ملک هدف بدون مشاور ممنوع

اگر از مشاور املاک ادرس ملکی را گرفته اید تا خودتان آن را بازدید کنید،مطمعن باشید مشاور املاک حرفه ای ملک و گزینه بهتری برای شما سراغ دارد.مشاوران حرفه‌ای املاک هرگز ادرس بهترین فایل خود را به شما نخواهند داد.آنها حتما خودشان برای بازدید خواهند آمد.ادرس ملکی که گرفته اید جزو ملک های بی اهمیت و بنجل مشاور حرفه ای املاک است.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  راهنمای دریافت جواز املاک (سال۱۴۰۲)

۵_مذاکره تلفنی ممنوع است

اگر مشاور املاکی با شما گفت که تلفنی از فروشنده تخفیف گرفته بدانید هرگز چنین حقیقتی وجود ندارد.مشاور حرفه ای هیچ گاه قیمت را پشت تلفن مطرح نمیکند.مذاکره قیمت و شرایط پرداخت فقط در جلسه امضای قرارداد توسط انها انجام میگیرد.

۶_ملک بهتر پورسانت بیشتر

این یک قائده کاملا طبیعی است.اگر مشاوری کمیسیون خود را با شما طی نکرد و یا نسبت به حق الزحمه خود واکنشی نشان نداد،مطمعن باشید گزینه های بهتری از ملک مورد پسند شما را دارد.شغل مشاور املاک یک کسب و کار خدماتیست.خدمات بهتر،دستمزد بیشتری دارد.مشاوران حرفه ای املاک برای بهترین فایل‌ها پورسانت خود را طی می‌کنند.

اموزش مشاور املاک

بهترین آموزش مشاور املاک حرفه‌ای
بهترین آموزش مشاور املاک حرفه‌ای

همانطور که گفتیم حرفه مشاوران املاک پر از تکنیک‌ها،ترفند‌ها و اصول و فنون است.خوشبختانه فنون مهم کار املاک با آموزش و تکرار و تمرین کسب می شود.

اهمیت آموزش مشاور املاک

میزان اهمیت اموزش مشاور املاک،در همین نقطه مشخص می شود.اغلب مشاوران املاک معمولی سال‌های زیادی از عمر فعالیت خود را صرف یادگیری از طریق تجربیات خود می‌کنند و مشاوران املاک حرفه‌ای به‌جای تلف کردن زمان خود برای کسب تجربه،آموزش را در شغل املاک جایگزین میکنند تا با استفاده از تجربیات افراد موفق در شغل املاک رازهای این شغل را بیاموزند و از آنها برای نتیجه گیری بهتر استفاده کنند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.