مشاور املاک حرفه ای؛۱۲ ویژگی مشاوران حرفه ای املاک در سال ۲۰۲۴

مشاور املاک حرفه ای؛۱۲ ویژگی مشاوران حرفه ای املاک در سال ۲۰۲۴

اموزش مشاور املاک حرفه ای

چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم؟ در این مقاله ملک آموز قصد داریم تا جدیدترین متدها و ویژگی مشاور املاک حرفه ای با شاخصه های سال ۲۰۲۴ را بررسی میکنیم، مهم ترین خصوصیات یک مشاور املاک موفق چیست؟

مشاور املاک حرفه ای به چه کسی گفته می شود؟

مشاور املاک حرفه ای فردی است که بالاترین مهارت و علم را در زمینه فروش املاک و مستغلات دارد و به جای فروختن ملک به مشتریان املاک خدمات حرفه ای را به مشتریان بالقوه می‌فروشد. مشاور حرفه ای املاک همواره به دنبال حل چالش های پیش روو برطرف کردن نیاز مشتری بالقوه از طریق فروش خدمتی است که ارائه میدهد. او کسی است که به سادگی خواسته خریدار را در بازار املاک و مستغلات تشخیص می دهد و میتواند ملک وخدماتی که دارد را به مشتری هدف خود بفروشد.مشاوران حرفه ای و موفق املاک بالاترین واریزی و تارگت را در دفتر املاک خود میزند. این مشاورین همواره از وظایف یک مشاور امور ملکی عمل کرده و خود را در اذهان همه بعنوان یک مشاور حرفه ای معرفی میکند.

مشاور املاک حرفه ای کیست؟

۱۲ ویژگی مشاوران حرفه ای املاک در سال ۲۰۲۴

مهم ترین شاخصه و ویژگی های مشاور املاک حرفه ای در سال ۲۰۲۴ چیست؟

مشاوران حرفه ای املاک چندین شاخصه مهم دارند که آنها را از سایر رقیبان خود متمایمز میکند.قدرت یک مشاور املاک موفق به داشتن این شرایط و ویژگی ها استوار است.

در فعالیت خود تخصص دارند

هیچ مشاور املاک موفقی پیدا نخواهید کرد که همزمان در مناطق و ملک های مختلف فعالیت کند.مشاور حرفه ای همواره در یک زمینه بازار املاک و مستغلات تخصص دارد و خارج از دایره تخصص خود فعالیت و اظهار نظر نمیکند.مشاوری را میتوان حرفه ای نامید که در یک محدوده و رنج و متراژ فعالیت میکند و در زمینه کاری خود بصورت اختصاصی قوی ترین ملک ها را در دست فعالیت دارد.

مشاور حرفه ای نیاز مشتری را میفهمد

مشاور یعنی مشورت دهنده.ماموریت شما به عنوان یک مشاور املاک  فقط فروش واجاره یک ملک نیست. مشاوران حرفه ای شناخت نیاز مشتری را بعنوان اصل کار خود انتخاب کرده اند. آنها خوب میدانند که هدف و ماموریت مشاور املاک کمک به مشتری برای انتخاب یک محیط عالی برای زندگی، کار یا سرمایه گذاری است.مشاور املاک معمولی توجهی به نیاز مشتری ندارد و صرفا میخواهد فایل خود را بفروشد.مشاور حرفه ای تمام خدمات خود را بر پایه نیاز مشتری تنظیم میکند.

ارتباط عمومی گسترده ای دارد

یک مشاور حرفه ای املاک در سطح منطقه کاری خود با انواع افراد موثر در بازار املاک و مستغلات ارتباط قوی دارد.اکثر سازندگان و سرمایه گذاران آنها را میشناسند و با او در ارتباط هستند.با مدیران و همکاران خود ارتباط محترمانه و کاری وسیع دارد.هر کجا در زمینه تخصص او رویداد مهمی وجود داشته باشد او در آن رویداد حضور دارد و از افراد موثر صنعت املاک نهایت استفاده را میبرد.

ویژگی مشاور املاک حرفه ای

روانشناس فروش است

خرید خانه یکی از مهم ترین تصمیم های یک خانواده است.هر فردی در طول زندگی خود بطور معمول دو سه معامله ملکی انجام میدهد و در این معامله حداکثر توانایی مالی خود را صرف میکند.بنابراین از زمانیکه یک فرد تصمیم به خرید ملک میگیرد در سخت ترین شرایط برای تصمیم گیری قرار دارد.مشاورین حرفه ای املاک مانند یک روانشناس از تکنیک های روانشناسی فروش در املاک استفاده میکنند تا خریدار را برای بهترین انتخاب راهنمایی و کمک کنند.

در مذاکره حرفه ای عمل میکنند

زبان و کلام با ارزش ترین داریی مشاور املاک است.مشاور حرفه ای در سخنوری و مذاکره مهارت ویژه ای دارد.او میتواند با استفاده از فنون مذاکره حرفه ای املاک شرایط یک معامله ۲ سر برد را برای خریدار و فروشنده فراهم کند.آنها خوب حرف میزنند و قادر هستند هر ملکی را بقیمت کنند.رگ خواب هر فروشنده و خریداری را بدست بیاورند و مشتریان خود را با کلام حرفه ای خود متقاعد کنند.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشید!  محاسن سرمایه گذاری مسکن (راهنمای کامل)

مدیران توانمندی هستند

در بسیاری از مواقع معاملات در شرایط بسیار سختی قرار میگیرد.گاها گره های کوری در فرایند خرید و فروش ملک می افتد که باز کردن آن فقط با مدیریت حرفه ای شرایط امکان پذیر است.مشاور املاک موفق قادر است فضای حاکم بر قرارداد ها و معاملات را مدیریت و راه بری کند.اختلافات را برطرف کرده و زمینه انجام معامله در هر شرایطی را فراهم میکنند.

آموزش مشاور املاک حرفه ای

باهوش و ذیرک هستند

گاها فعالیت روی ملک ها و فایل هایی که توسط مشاوران املاک معمولی بی اهمیت بنظر میرسد،چندین برابر درآمد و پورسانت بیشتری برای مشاور دارد.این ملک ها معمولا بسیار ساده بفروش میرسد و فرایند آسان تری برای فروش دارد.مشاوران املاک حرفه ای زیرک و باهوشند و میدانند وقت خود را باید صرف فعالیت روی کدام ملک و مشتری کنند.این هوش و ذکاوت سرشار طبیعتا موجب افزایش قرارداد و درآمد آنها خواهد شد.

همیشه در دسترس هستند

مهم ترین ویژگی یک فرد موفق در کسب و کار این است که همواره در دسترس باشد.پیدا کردن و ارتباط گرفتن با مشاورین حرفه ای املاک معمولا بسیار ساده است،چرا که آنها همیشه و در هر شرایطی پاسخگوی مشتریان و مراجعین خود هستند.

کاریزما و جاذبه دارند

کاریزما و جاذبه ویژگی اغلب انسانهای موفق در کار و زندگی شخصی است.مشتریان املاک و مستغلات قبل از اینکه ملک مورد نظر مورد قبولشان قرار بگیرد،مشاور املاک را تایید میکنند.مشاوران حرفه ای از جاذبه و نفوذ کلامی و رفتاری برخوردار هستند.

مشاور املاک حرفه ای در محاسبات خود دقیق هستند

امروزه بسیاری از خریداران املاک را کسانی تشکیل میدهند که برای حفظ دارایی ها و سرمایه خود منتظر دریافت بهترین پیشنهاد و منطقی ترین گزینه هستند.مشاور املاک حرفه ای در محاسبات خود دقت میکند و بهترین گزینه سرمایه گذاری را با اعداد ارقام بسیار نزدیک به واقعیت برای سرمایه گذاران معرفی میکند.

علم تحلیل بازار املاک و مستغلات را دارد

مشاورین حرفه ای املاک باید قدرت تحلیل بازار مسکن را داشته باشند و با بررسی و اطلاع از اخبار و عوامل موثر در قیمت املاک آینده بازار را پیشبینی و تحلیل کنند.مشتریان املاک معمولا از مشاوران خود میخواهند که آنها را از شرایط فعلی و آتیه بازار مطلع کنند.بنابراین مشاوری موفق است که از خود تحلیل شخصی ارائه دهد مشتریان را راهنمایی کند.

آموزش و مطالعه جزو برنامه اصلی آنهاست

دیگر زمان مشاوران املاک سنتی به پایان رسیده.بدون آموزش و تحقیق و مطالعه موفقیت در شغل املاک مقطعیست. مشاوران املاک حرفه ای همواره برای یافتن جدیدترین راه های کسب درآمد در بازار املاک و مستغلات آموزش میبینند و از تجربیات افراد صاحب سبک و موفق این حوزه استفاده میکنند.

سخن آخر با مشاورین املاک تازه کار

در این مطلب ۱۲ مورد از مهم ترین ویژگی های مشاور املاک حرفه ای را نام بردیم .اگر قصد ورود به حرفه املاک و مستغلات را دارید و میخواهید بدانید که چگونه میتوانید مشاور املاک حرفه ای باشید؟باید بدانید که در این صنف رقیبان بسیار حرفه ای و موفق وجود دارند.رقابت با آنها به سادگی امکان پذیر نیست.راه ها و تکنیک های موفقیت در صنف املاک هر روز دچار تغییر می شود و تنها راه رسیدن به موفقیت در شغل املاک این است که بجای تجربه کردن و اتلاف سالها زمان از عمر کاری خود،راه ها و روشهای حرفه ای شدن در املاک را آموزش ببینید و از تجربیات افراد موفق در این حوزه استفاده کنید.

دوره های آموزشی برای مشاورین املاک حرفه ای

ملک آموز اولین و قدیمی ترین پایگاه مشاوران املاک در ایران بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در زمینه موفقیت و آموزش مشاورین املاک متمرکز کرده و امروزه هزاران مشاور املاک حرفه ای را در بازار املاک ایران مشغول کار کرده است.چنانچه میخواهید از این آموزشها استفاده کنید برای مشاوره وشرکت در آموزشهای ملک آموز میتوانید با شماره تماس زیر در ارتباط باشید:

۰۹۳۶۷۴۴۳۲۰۴

لینک دانلود رایگان کتاب آموزش املاک pdf

لینک دوره تخصصی مشاور املاک رنج فروش و اجاره

لینک دوره تخصصی مدیریت قرارداد(قرارداد نویسی)

لینک دوره تخصصی مشارکت در ساخت

لینک دوره تخصصی تاسیس و مدیریت فنی املاک

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

مهارت‌های کلیدی مشاور املاک حرفه‌ای

در دنیای پر تنش و رقابتی صنعت املاک، مشاورین نقش بسیار اساسی دارند. آن‌ها باید بر مهارت‌های گسترده‌ای تسلط داشته…

بیشتر بخوانید
مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

مشاور املاک حرفه ای|همه چیز درباره مشتری بالقوه و بالفعل در املاک

در صنعتی پر رقابت مانند املاک،برای یک مشاور املاک حرفه ای درک تفاوت ها بین مشتری بالقوه و بالفعل و…

بیشتر بخوانید

آموزش آگهی نویسی املاک؛اصول متن نویسی آگهی ملک

امروزه بحث فروش ملک یکی از مهم ترین چالش‌های افراد فعال در حوزه املاک و مستغلات است، آگهی‌های ملک و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.